مشروح اخبار


» *اهدا شش دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط خیرین سخاوتمند موسسه خیریه انصار الغدیر تهران به بیمارستان دهدشت



شش دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط خیرین سخاوتمند موسسه خیریه انصار الغدیر تهران به بیمارستان دهدشت اهدا شد.


شش دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط خیرین سخاوتمند موسسه خیریه انصار الغدیر تهران به بیمارستان دهدشت اهدا شد.


*به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛ سید فضل الله راست سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت : پنج دستگاه سرنگ پمپ و یک دستگاه ویدیو لارنگوسکوپ بهمراه پنج تیغه بزرگسال و اطفال توسط خیرین سخاوتمند موسسه خیریه انصار الغدیر تهران به بیمارستان دهدشت اهدا شد.

*وی در ادامه افزود: این کمک های خیرخواهانه نمونه شایسته‌ای برای الگوبرداری مردم است که هم مورد رضایت خداوند متعال و هم به تامین سلامت جامعه کمک می کند.

*سرپرست بیمارستان از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه و ارزشمند موسسه خیریه انصار الغدیر تهران که در تهیه و تامین تجهیزات پزشکی، بیمارستان دهدشت را یاری نموده صمیمانه تقدیر و تشکر و قدردانی می نمایم.

 

وی در پایان تصریح کردند:امیدواریم شاهد تداوم این کار پر خیر و برکت در حوزه سلامت توسط خیرین محترم باشیم و از رایزنی تیم مدیریتی و مسئول محترم واحد مددکار اجتماعی بیمارستان بابت پیگیری این تجهیزات که توسط موسسه خیریه انصار الغدیر تهران تامین شده، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.*



تاریخ انتشار : 2 مهر 1403, 09:09



» اخبار مرتبط:

  • اهدای یک دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت
  • اهداء دو دستگاه سرنگ پمپ توسط بنیاد نیکوکاری رایحه به بیمارستان دهدشت+تصاویر
  • اهدای 10 کپسول اکسیژن به بیمارستان دهدشت با همت مجمع خیرین سلامت
  • اهدای چند دستگاه تجهیرات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت توسط بنیاد نیکوکاری رایحه سوق/تصاویر
  • اهدا 4 سری جهیزیه به نوعروسان گچسارانی توسط سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟