مشروح اخبار


» به منظور عمل به مسئولیت‌ اجتماعی انجام شد؛ اهدای سه هزار و 500 بسته نوشت‌افزاری به دانش‌آموزان کم برخوردار به همت نفت و گاز گچساران



شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران  به‌منظور عمل به مسئولیت اجتماعی، سه هزار و 500 بسته نوشت‌افزاری به دانش‌آموزان کم‌برخوردار اهدا کرد.


به‌ گزارش راک نیوز؛ غلامرضا کمالی مدیرعامل این شرکت، روز سه‌شنبه (سوم مهر) در آیین توزیع سه هزار و 500 بسته نوشت‌افزاری میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار گفت: با توجه به اقدام‌های انجام‌شده در عرصه عمل به مسئولیت اجتماعی، بهترین فضا و امکانات تحصیلی برای بخش قابل‌ توجهی از دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در روستاهای همجوار تأسیسات فرایندی شرکت فراهم شده است.
وی بیان کرد: به همین منظور، مرمت و بازسازی دبستان شهیده کاویانی روستای آبشیرین را در دستور کار قرار دادیم و افزون بر آن، در آغاز سال تحصیلی، سه هزار و 500 بسته نوشت‌افزاری شامل کوله‌پشتی و لوازم‌تحریر را با صرف 21 میلیارد ریال تهیه و ارسال کردیم.
وی یادآور شد: پیش از این اقلام در تهران خریداری و توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز توزیع می شد، اما امسال این کار توسط شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران صورت گرفت.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران گفت: دانش آموزان نیازمند توسط نهاد‌های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و دهیاری‌ها شناسایی و بین آن‌ها توزیع می شود.



تاریخ انتشار : 3 مهر 1403, 12:04



» اخبار مرتبط:

  • توزیع 11 هزار اقلام آموزشی رایگان در مدارس کهگیلویه و بواحمد
  • از محل صرفه‌جویی حذف قبوض کاغذی برق محقق شد؛ اهداء نوشت‌افزار به دانش آموزان کم‌بضاعت کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند گچساران+تصاویر
  • اهداء 12هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی
  • اهداء پنج هزار بسته آموزشی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟