مشروح اخبار


» یاسوج گردی استاندار جدید و تاکید بر رفع مشکلات



استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از سطح شهر یاسوج بر رفع مشکلات مردم مرتبط با حوزه شهرداری یاسوج تاکید کرد.


به گزارش راک نیوز،یدالله رحمانی در نخستین روزهای آغاز به کار به عنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد از چند واحد خبازی سطح شهر بازدید و بر پخت نان با کیفیت تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکلی برای تامین و عرضه نان با کیفیت به مردم نباید وجود داشته باشد، افزود: با هرگونه تخلفی در زمینه عرضه نان قطعا برخورد می‌شود.

وی به پخت نان با کیفیت و رعایت شرایط بهداشتی در خبازی ها و به نرخ های مصوب به نانوایی ها تاکید کرد و گفت: دستگاه متولی نانوایی ها هم در خصوص رفع مشکلات و تجهیز آنها برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم توجهات لازم را داشته باشند.

ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از برخی خیابان‌های سطح شهر بازدید کرد و طی تماس تلفنی با شهردار یاسوج گفت: چند خیابان شهر را که بازدید کردم زباله‌ها جمع آوری نشده بودند که شهرداری برنامه زمان بندی برای جمع آوری زباله ها ارائه دهد.

رحمانی با بیان اینکه یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران در سطح کشور معرفی شده است و نباید موضوع زباله ها چهره این شهر را نازیبا و خدشه دار کند، افزود: به گفته شهردار برنامه زمان بندی شهرداری جمع آوری زباله در روزهای فرد است و امروز پنجشنبه هم روز فرد است لذا در اولین فرصت زباله‌ها از سطح شهر جمع آوری شود. 

 

استاندار همچنین آخرین وضعیت ایستگاه های تاکسیرانی را از شهردار جویا شد و گفت با مردمی که در ایستگاه های تاکسیرانی حضور داشتند صحبت کردم و از نبود حداقل امکانات در ایستگاه‌ها توسط تاکسیرانی و شهرداری گلایه داشتند.

ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: شهرداری یاسوج در ایستگاه های تاکسیرانی تمهیدات و امکانات لازم را اتخاذ کند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

رحمانی در پایان خطاب به شهردار یاسوج گفت: تلاش کنید رفع مشکلات شهروندان را در اولویت کاری قرار دهید.



تاریخ انتشار : دیروز, 11:59



» اخبار مرتبط:

  • تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ارتقاء کیفیت نان در استان
  • مشکلات ارد و نان کهگیلویه بررسی شد /دایره تخلف در یارانه ارد و نان تنگ تر می شود
  • بازرسی ازنانوایی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کیفیت نان مصرفی در کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست
  • ازاعتراف عضو شورای شهر یاسوج به تخلف کارگران شهرداری تانبود اعتبار احداث کارخانه بازیافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟