مشروح اخبار


» تاج‌گردون؛ شهادت سیدحسن نصرالله عزم مجاهدان را برای مقابله با دشمنان راسخ‌تر کرد



رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت مجاهد نستوه و شجاع سید حسن نصرالله عزم مجاهدان را برای مقابله با دشمنان و رژیم غاصب صهیونیستی راسخ تر از گذشته خواهد کرد.


غلام‌رضا تاج‌گردون اظهار کرد: راه پرافتخار شهادت سید حسن نصرالله عزم مقاومت در فلسطین، لبنان و کل منطقه را بیشتر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه دشمن تاوان جنایتش را خواهد پرداخت و راه شهید ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت افزود: به برکت خون پاک سید حسن نصرالله رژیم سفاک و کودک کش نابود خواهد شد.
وی ابراز کرد: به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه و لبنان نشان دهنده خوی حیوانی و وحشی گری این رژیم کودک کش و مفلوک است.
تاج‌گردون با بیان اینکه این رژیم کودک کش مدام در حال اقدام های تروریستی است، ابراز کرد: باید همه کشورهای مسلمان و آزادیخواه جهان در این شرایط حساس و با انسجام و همبستگی به پا خیزند و این رژیم را در زمینه اقتصادی و سیاسی تحریم کنند. ‏
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شهادت‌ها عزم مجاهدان را برای مقابله با دشمنان تقویت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله به دست رژیم سفاک صهیونیستی موجب تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد ، افزود: رژیم جنایتکار صهیونیست با شهادت سید حسن نصرالله توهم ضربه به تشکیلات حزب الله را در سر داشتند، اما حزب الله لبنان مقاوم تر از گذشته و با اراده پولادین آینده منطقه را رقم خواهند زد.
تاج‌گردون اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله برای شهادت آمادگی داشت و آرزویش شهادت در راه خدا بود.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: شهید سید حسن نصرالله در راه آزادی مردم مظلوم فلسطین جان خود را فدا کرد و بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را برای جهانیان نمایان شد.
وی بیان کرد: امروز بی ‌تفاوتی نهادهای مدعی حقوق بشر، سازمان‌ها و جوامع بین‌المللی نسبت به این اقدامات تروریستی مهر تأییدی بر جنایت‌های بی‌شمار صهیونیست‌هاست.
تاج‌گردون اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی خود را آشکار ساخت.



تاریخ انتشار : امروز, 09:18



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله
  • پیام تسلیت کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
  • استاندار کهکیلویه و بویراحمد شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت
  • نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:رژیم منحوس صهیونیستی هرگاه از شجاعت و اقتدار جبهه مقاومت به ستوه آمد دست به اقدامات جنون آمیز زده است
  • اجتماع مردمی محکومیت ترور سید حسن نصرالله در دهدشت برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟