مشروح اخبار


» پیام‌ تسلیت مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان



مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.


به گزارش راک نیوز،مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.


متن پیام به شرح زیر است "


«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

(اﻷحزاب ۲۳)


روح بلند و ملکوتی سید مقاومت، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر، فرمانده رشید و سرافراز اسلام سیدحسن نصرالله پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی به یاران شهیدش پیوست و بار دیگر شاهد بودیم که شهادت هنر مردان خداست.


در غروب خونین ضاحیه، رهبر مدبر لبنان و حکیم بصیری که نفس‌­هایش با رایحه «یشرون الحیوه الدنیا بالآخره» آمیخته بود و عمر مبارک خود را صرف استوارساختن بنای مقاومت و اهتزاز پرچم حق­‌طلبی و جهاد نمود، با تجاوز آشکار جنایتکاران صهیونیست، به کرامتی نائل آمد که خداوند به اولیای خاص خود هبه می‌­کند.


ترور، این شیوه رژیم ترسو و زبون صهیونیستی سالهاست که درخت «مقاومت» را تنومندتر، و والاترین پیام را به جهان مخابره کرده است که حق و حقیقت اتفاقا با ریختن شدن خون مظلومان نمایان خواهد شد و تشت رسوایی ظالمان را با مهیب ترین صدا به زمین خواهد زد.


شهادت سید مقاومت، مجاهد بزرگ، فرمانده شجاع «سیدحسن نصرالله» بی شک یکی از مهمترین و بزرگترین گام‌ها به سوی حذف کامل رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.


صهیونیست‌ها بدانند در نگاه ما «خون» والاترین پیام قابل مخابره به جهان است و موفق‌ترین روایتی که می‌توان متبادر کرد. این خون‌ها به زودی گریبانشان را خواهد گرفت و این روز دیر نخواهد بود به اذن الله.


شهادت اسطوره مقاومت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، ولی امر مسلمین، نیروهای مقاومت، امت مقاوم لبنان و فلسطین و مستضعفان جهان تسلیت عرض می‌کنیم. ثمره خون شهیدان وعده نهایی نصرت الهی برای مومنان و مستضعفان عالم است


سید اقبال راستگوئی 

مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار



تاریخ انتشار : دیروز, 21:20



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
  • پیام تسلیت نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله
  • رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت فعال فرهنگی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت دکتر رییسی و هیأت همراه
  • پیام تسلیت حجت الاسلام خرم روز در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود