مشروح اخبار


» اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی



دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اطلاعيه ای جدید صادر نمود‌


به گزارش راک نیوز ‌،دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اطلاعيه ای جدید صادر نمود‌.



متن این اطلاعیه به شرح زیر است:



بسمه‌تعالی

مردم فهیم و انقلابی شهرستان‌های کهگیلویه و چرام و بهمئی و لنده 

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و آرزوی توفیق هر چه بیشتر برای تمامی مبارزان مقاوم در برابر جبهه استکبار و صهیونیسم.

بدون شک اهمیت و نقش توده مردم در ماندگاری نظام‌های مردم‌سالار خصوصاً نهاد نمایندگی مردم بر کسی پوشیده نیست. به دلیل همین باور قلبی ،در طول سال‌های نمایندگی شما و حتی سال‌هایی که توفیق وکالت شماها را به‌طور رسمی نداشتم ،افتخار این‌جانب ، داشتن ارتباط وسیع با آحاد مردم عزیز و گرامی بود و هست .

یکی از این راه‌های ارتباط ،مراجعه به دفتر این‌جانب و پیگیری مشکلات و خواسته‌های شما از طریق مدیران و مسئولین دفتر بوده است. ضمن پوزش از شما مردم قدرشناس و عزت مدار ،مبنی بر غیرفعال بودن دفتر مستقر در حوزه انتخابیه در طی ماه‌های گذشته ،به اطلاع شما رسانده می‌شود که با توجه به رایزنی‌ و بررسی های بسیار،برادر مجرب سید عبدالعزیز موسوی را به‌عنوان مسئول دفتر منصوب تا به‌عنوان رابط این‌جانب ،در خدمت شما مردم انجام‌وظیفه نماید. 

ازآنجایی‌که ایشان علاوه بر جوابگویی و رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان وظایف دیگری را مثل شرکت در جلسات استانی و شهرستانی و پیگیری امور اداری در ادارات و سرکشی به پروژه‌های عمرانی ،بر عهده‌دارند از شما تقاضا دارم برای بهبود خدمت‌رسانی و پیگیری امورات و درخواست‌های شما ،موارد زیر مورد توجه و همکاری قرار گیرد :

دفتر از روز سه‌شنبه دهم مهر ماه ۱۴۰۳ آماده پاسخ‌گویی به مراجعین و متقاضیان محترم هست.

مسئول دفتر روزهای شنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹صبح تا پایان وقت اداری در محل دفتر حضور دارند و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان محترم خواهد بود . 

پاسخگویی به تماسهای تلفنی مردم عزیز تنها از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۳۴۰۷۵۱۶ از ساعت 9 صبح تا 12ظهر و سپس بعدازظهر از ساعت 16 تا اذان مغرب امکان‌پذیر هست.مجدانه خواهشمند است برای بهبود و بالا بردن کیفیت خدمات ،در خارج از ساعات فوق از زنگ زدن خودداری فرمایید و در صورت داشتن کار فوری،از پیام‌رسان استفاده نمایید. 

در ضمن پیام‌رسان ایتا با سر شماره فوق، آماده دریافت پیام‌ها و درخواست‌های شما می باشد . بدیهی است در اولین فرصت ممکن به پیام‌های مجازی شما پاسخ مقتضی داده می‌شود. 

به دلایل خانوادگی و شرایط خاص فرزندان مدیر محترم دفتر ،توصیه می‌شود از مراجعه به منزل شخصی او خودداری شود.

اینجانب و آقای سید امیرعباس هاشمی رئیس دفتر واقع در مجلس شورای اسلامی با توجه به حجم جلسات صحن علنی ، کمیسیون و دیگر جلسات وزارتخانه ها و سازمانها در فرصت مناسب پاسخگوی تماسها و پیامک شما موکلین شریف خواهیم بود چرا که برای بهبود امور و تمرکز بیشتر و بهتر که ان شالله منجر به نتایج پربارتر برای منطقه خواهد شد ناگزیر به عدم استفاده از تلفن در چنین جلسات و نشستهایی می باشیم . توضیحا دیدار عمومی با شما موکلین عزیز و نجیب در دفتر تهران در روزهای شنبه برگزار میشود که این برنامه نیز از طریق صفحات مجازی اختصاصی اینجانب و در رسانه ها به سمع و نظر همشهریان خواهد رسید . 


خادم شما سید محمد محمد موحد

نماینده شهرستانهای کهگیلویه و چرام و بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی



تاریخ انتشار : دیروز, 22:48



» اخبار مرتبط:

  • اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای
  • اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در خصوص برنامه ملاقات مردمی
  • اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود