مشروح اخبار


» انتقادامام جمعه قم از مصاحبه صداوسیما بابدحجاب ها



وی با بیان این که حجاب تنها مختص بانوان نیست، تصریح کرد: آقایان نیز باید در این مساله مد نظر قرار داده شوند؛ چرا که زن و مرد مکمل یکدیگر هستند؛ از این رو پوشش جوانان نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.


انتقاد امام جمعه قم از مصاحبه صداوسیما با بدحجاب ها در راهپیمایی و انتخابات

امام جمعه قم با انتقاد از نشان دادن تصاویر بعضی از بی حجاب ها در ایام خاصی مانند راهپیمایی ها و انتخابات در صداوسیما گفت: گاهی مواقع تصاویر بی حجاب ها در راهپیمایی ها و انتخابات نشان داده می شود و از آنها مصاحبه گرفته می شود، این کار گاهی این نکته را به ذهن مخاطب القا می کند که سخنان بی حجاب ها ارزش بیشتری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی روز یکشنبه در نشستی با دست اندرکاران مرکز مدیر مرکز تحقیقات و طراحی حجاب «ریحانة النبی» که در دفتر امام جمعه قم برگزار شد، با اشاره به لزوم به تبیین اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، گفت: مسئله حجاب در تاریخ بشریت، به عنوان یکی از مسائل مهم انبیا و اولیای الهی مطرح بوده است.

وی با بیان این که حجاب تنها مختص بانوان نیست، تصریح کرد: آقایان نیز باید در این مساله مد نظر قرار داده شوند؛ چرا که زن و مرد مکمل یکدیگر هستند؛ از این رو پوشش جوانان نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

امام جمعه قم با اشاره به اجرای برخی برنامه ها و طرح های عفاف وحجاب در جامعه، خاطر نشان کرد: حرکت هایی چون طرح حجاب، با توجه به ریشه ای که در تاریخ دارد، از نظر زمانی پدیده جدیدی نیست، بلکه مسئله ای تاریخی و ریشه ای است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن، افزود: دشمن با فعالیت زیر بنایی، برنامه های فرهنگی خود را به جوانان القا می کند؛ بنابراین برای مقابله با آنها، باید زیرساخت ها را تقویت کرد.

امام جمعه قم با انتقاد از نشان دادن تصاویر بعضی از بی حجاب ها در ایام خاصی مانند راهپیمایی ها و انتخابات در رسانه ملی، افزود: گاهی مواقع تصاویر بی حجاب ها در راهپیمایی ها و انتخابات نشان داده می شود و از آنها مصاحبه گرفته می شود؛ این کار گاهی این نکته را به ذهن مخاطب القا می کند که سخنان بی حجاب ها ارزش بیشتری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان تصریح کرد: بانوان جامعه اسلامی باید به حجاب خود افتخار کرده و فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج دهند.



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1391 01:56



» اخبار مرتبط:

  • زن تکواندو کار ایرانی کشف حجاب کرد+عکس
  • تصاویر از زنان در سواحل عمومی شمال!
  • کلاه پهلوی «دفیله» مدل ها
  • انتقاد تند آیت‌ الله علم الهدی از «کلاه پهلوی»
  • کار فرهنگی در سخنرانی خلاصه نمی‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام