مشروح اخبار


» ائتلاف سه‌گانه برای دومین بار با آیت‌الله ها دیدار کردند



این سه تن چندی قبل نیز با آیت‌الله مهدوی کنی دیداری را برگزار کرده بودند که آیت‌الله  مهدوی کنی خطاب به اعضای ائتلاف تأکید کرده‌  بود که باید به دنبال گزینه حداکثری اصولگرایان باشند.

علی اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل سه عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان برای بار دوم از زمان تشکیل این ائتلاف با آیت‌الله مهدوی کنی و یزدی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام میرلوحی مسئول دفتر آیت‌الله مهدوی کنی با تایید این خبر، گفت: سه عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در این دیدار گزارشی  از فعالیت‌های این ائتلاف و برنامه های آینده به آیت‌الله مهدوی کنی ارائه کردند.

این سه تن چندی قبل نیز با آیت‌الله مهدوی کنی دیداری را برگزار کرده بودند که آیت‌الله  مهدوی کنی خطاب به اعضای ائتلاف تأکید کرده‌  بود که باید به دنبال گزینه حداکثری اصولگرایان باشند.

براساس این گزارش آقایان ولایتی، حدادعادل و قالیباف چهارشنبه نیز با آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار کردند و گزارشی از فعالیت‌های این ائتلاف و برنامه های آینده به آیت‌الله  یزدی نیز ارائه کردند.

براساس این گزارش همچنین دوشنبه گذشته اعضای شورای 15 نفره ستاد هماهنگی ائتلاف سه گانه که از سوی اضلاع اصلی ائتلاف معرفی شده اند جلسه ای را با حضور ولایتی،حداد عادل و قالیباف برگزار شد.

علی عسگری، سیدمحمدآقامیر، پرویز سروری، پرویزاسماعیلی، پورمختار، امرودی، حجت الاسلام نیک نژاد، فلاح، حسین نجابت، فاضل، شاهین محمدصادق، تقی‌زاده، به همراه سه نفر اصلی ائتلاف اعضای این شورای 15 نفره را تشکیل می دهند.

در این جلسه قالیباف، ولایتی و حداد عادل در سخنانی  جداگانه بر روند وحدت اصولگرایان تأکید کرده‌اند.

سه عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در این جلسه همچنین بر عدم وجود اختلاف در ائتلاف تأکید و برخی اخبار در این زمینه را تکذیب کردند.

محمدباقر قالیباف نیز در این جلسه با رد برخی اخبار مبنی بر کناره گیری از ائتلاف تاکید کرده که تا پایان در این ائتلاف باقی خواهد ماند و تمام توان خود را برای به سرانجام رسیدن ائتلاف انجام خواهد داد.



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1391 04:34



» اخبار مرتبط:

  • یکی از ائتلاف‌ها بداخلاقی انتخاباتی داشته است
  • جلسه فوق‌العاده جبهه پيروان/اختلاف در اردوگاه اصولگرایان
  • یکی پیاده میرود برای ثبت نام 2تا اصلا نمی روند/اختلاف در ائتلاف
  • دردسر این روزهای اصولگرایان
  • قالیباف راه خود را از ائتلاف 1+2 جدا کرد؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler