مشروح اخبار


» وقتی مدیر خبر ندارد!



نقش منحصر به فرد و غیر قابل انکار گچساران در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست اما آیا این شهرستان موازی با تولید نفت و کمک به اقتصاد کشور رشد و توسعه داشته است.

راک نیوز :  گچساران دومین منطقه استخراجی نفت بعد از مسجد سلیمان در جریان پیدایش اولیه نفت در کشور و پنجمین میدان نفتی دنیا محسوب می‌شود که روزانه 610 هزار بشکه نفت تولید می کند.
تلمبه‌خانه «گوره» یکی از مراکز زیر مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بوده که بیش از 80 درصد تولیدات نفت خام کشور را به اسکله صادراتی خارک ارسال می‌کند به همین دلیل آن را قلب نفتی ایران نامیده‌اند.
نقش منحصر به فرد و غیر قابل انکار گچساران در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست اما آیا این شهرستان موازی با تولید نفت و کمک به اقتصاد کشور رشد و توسعه داشته است.
سینمای گچساران از سال‌های دور یکی از پررونق‌ترین و پرمخاطب‌ترین سینماهای کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رفت، به گونه‌ای که در آن سال‌ها استقبال پرشور مردم و جوانان از سینما و تماشای فیلم‌های سینمایی سبب ایجاد بازار سیاه بلیط شده بود.
آن سال‌ها و در کنار مشاغل کاذبی از جمله فروش آزاد بلیط، سینمای پررونق گچساران سبب ایجاد مشاغلی سالم و سرگرم‌کننده مانند اغذیه فروشی، تیراندازی با تفنگ بادی و یارد شده و از همین طریق روزانه جمعیت بسیار زیادی را به خود جذب می‌کرد.
وضعیت سینمای قلب نفتی ایران امروز نامعلوم و راکد است و سال‌هاست که در این مکان فیلمی برای تماشاگران به روی پرده نرفته است.
در راستای پیگیری مشکل چندین ساله سینمای قلب نفتی ایران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به گفت‌و‌گو می‌نشینیم.

 

امین کمالوندی در پاسخ به سئوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مبنی بر آخرین وضعیت سینمای گچساران می‌گوید: من اطلاع دقیقی از این مسئله ندارم اما به نظر می‌رسد وضعیت بدهی سینما برطرف نشده است و فعلا همان خبرهای گذشته مطرح است.
وی در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر وعده و قول مساعد مسئولان در برطرف کردن مشکل وام سینمای گچساران یادآور می‌شود: وضعیت همان وضعیت ساکن و معطل است و مشکل سینمای گچساران در همان نقطه باقی مانده است.



تاریخ انتشار : 13 اسفند 1391 23:39



» اخبار مرتبط:

  • مخالفت ‌ارشاد ‌با تغییر کاربری سینمای گچساران‌
  • انتقاد تاجگردون از نحوه استخدام صنعت نفت:گچساران سهمیه بومی استخدام در نفت ...
  • قصد تخریب هیچ مسئولی را ندارم/در گچساران نباید مسئولی بگوید مشکل مالی داریم
  • دو سالن سینما در یاسوج افتتاح شد
  • آقای مدیرکل سینما تعطیل شده /درب آرایشگاه را را با درب سینما اشتباه نگیرید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler