مشروح اخبار


» معاون رئیس جمهور تلفن من را جواب نمی دهد



رئیس دیوان محاسبات کشور از کسری 50 درصدی بودجه کشور در سال جاری خبر داد و گفت: با افق پیش رو به نظر نمی آید در سال آینده نیز گشایشی بیش از این داشته باشیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین همایش مدیران دیوان محاسبات کشور که در محل دیوان محاسبات برگزار شد طی سخنانی به شرایط داخلی و خارجی کشور اشاره کرد و گفت: در سال 91، گزارش 9 ماهه عملکرد دستگاه ها را به آنها ارائه کرده ایم که به نظر می رسد تا پایان سال هر اندازه هم تلاش شود فقط 50 درصد درآمدها محقق شود، یعنی 50 درصد کسری داریم. که البته این باید به نوعی تامین شود و راه های تامین آن صرفه جویی، تخصیص‌ها و اولویت‌بندی است که تا امروز توانسته ایم کار را تا حدودی جلو ببریم.

وی گفت: در افق پیش رو به نظر نمی آید گشایشی بیش از این داشته باشیم تحریم ها در حوزه های مختلف فشارهای زیادی وارد می کند اگر این تحریم ها البته به هر کشور دیگری وارد می شد قطعا آن کشور را از پا در می آورد.

رحمانی فضلی همچنین به برخی مشکلات داخلی از جمله کشمکش های بین مسئولان اشاره کرد و گفت: در سال 91، متاسفانه برخی ناملایمات و اختلاف در حوزه سیاست داخلی و در بین مسئولان را شاهد بودیم این در حالیست که مردم توقع این مسائل را به هر بهانه و از طرف هر کس که باشد در شرایط کنونی ندارند.

وی در خصوص مشکلات مالی دیوان محاسبات گفت: ما در مضیقه مالی هستیم چند بار خواستم به معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری این مسئله را در میان بگذارم که وضعیت دیوان محاسبات به لحاظ بودجه مناسب نیست اما یک ماه و 20 روز است که حتی نتوانسته ام تلفنی با آقای مرادی معاونت برنامه ریزی راهبردی ریاست جمهوری صحبت کنم، به هر حال این هم از اخلاق و مرام دوستان است، شماره رئیس دیوان محاسبات را هم می بینند و جواب نمی دهند.

مشروح سخنان رحمانی فضلی متعاقبا منتشر می شود.



تاریخ انتشار : 14 اسفند 1391 18:06



» اخبار مرتبط:

  • رئیس کل اسبق گمرک درگذشت +عکس
  • دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم
  • اخراج به خاطر قبول نکردن هدیه !
  • صدور حکم انفصال از خدمت بهمنی
  • نیازی به ارائه لایحه متمم بودجه نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام