مشروح اخبار


» صمد اکبری :مسئولان به کمک شهرداری بیایند



صمد اکبری در نشست خبری چند روز پیش با اصحاب رسانه استان عدم حمایت دستگاهای اجرایی  را یکی از دغدغه های تیم شهرداری دانسته و ابراز..

 

صمد اکبری در نشست خبری چند روز پیش با اصحاب رسانه استان عدم حمایت دستگاهای اجرایی  را یکی از دغدغه های تیم شهرداری دانسته و ابراز ناراحتی کرد که چرا هیچ دستگاهی شهرداری را در این کار یاری نمیکند .

طی نسشت چند روز پیش صمد اکبری  ( کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج ) با اصحاب رسانه عدم حمایت دستگاههای اجرایی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج  ، و نبود امکانات مناسب گلایه کرد که دیگر مسئولین استان لازم است در کنار شهرداری تلاش کنند  چرا که شهرداری به تنهایی نمی تواند این تیم را حمایت کند .

وی که هم اکنون به همراه تیم در اهواز به سرمیبرد طی تماس تلفنی با خبرنگار راک نیوز ابراز داشت : درست است که ما در مقابل تیم ساپیای شمال بازی را واگذار کرده ایم .وبا مساوی خانگی در برابر فولاد یزد صدر جدول را از دست داده ایم ، اما تمام بچه ها  با تمام توان خود این چند و رزه تمرینات زیادی انجام داده  به امید خدا و حمایت مردم عزیز به خصوص تماشاگران خون گرم  که همیشه و در همه حال ما را شرمنده خودشان میکنند بازی مقابل حفاری اهواز را برنده میشویم و با کسب 3 امتیاز با دیگر صدر نشینی را از آن خودمان خواهیم کرد .

کاپیتان شهرداری اظهار کرد : ما نسبت به دیگر رقبای خود بازی های آسان تری داریم و امیدوارم اینبار دیگر غرور کاذب به سراغ ما نیاید و با همکاری و همدلی بازیکنان ، کادر فنی و سرمربی و ....  بتوانیم از 4 بازی آخر را امتیازات خوبی بدست بیاوریم و راهی لیگ برتر بشویم .

وی اذعان کرد : با نبود امکانات مناسب  در این استان امتیازاتی که تا کنون تیم شهرداری یاسوج بدست آورده جای خوشحالی دارد زیرا فوتبال ما از ریشه زیر ساخت های مناسبی ندارد . امیدوارم با راه یابی به لیگ برتر بتوانیم ذره ای از  محبت و لطف مردم رو جبران بکنیم .



تاریخ انتشار : 21 اسفند 1391 03:24



» اخبار مرتبط:

  • سرمربی‌ اسبق فجرشهیدسپاسی،هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج رابرعهده گرفت
  • شهرداری در اهواز به مصاف تیم حفاری میرود.
  • چند قدم مانده به لیگ برتر فقط از یاسوج...
  • شهرداری وشخصیت صدر نشینی /برد مادر خارج ازخانه هم کار افشاریان است؟
  • نخستین باخت استقلال خوزستان در یاسوج رقم خورد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler