مشروح اخبار


» محرومیت مایلی کهن به تشویق تبدیل می‌شود!



رئیس کمیته انضباطی به مهر خبر داد: عذرخواهی رسمی از سرمربی گهر/ محرومیت مایلی کهن به تشویق تبدیل می‌شود رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام عذرخواهی رسمی کمیته انضباطی به دلیل حکم یک جلسه محرومیت سرمربی تیم گهر از دلایل صدور آن و در نهایت تشویق محمد مایلی کهن خبر داد.


alt رئیس کمیته انضباطی به مهر خبر داد: عذرخواهی رسمی از سرمربی گهر/ محرومیت مایلی کهن به تشویق تبدیل می‌شود رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام عذرخواهی رسمی کمیته انضباطی به دلیل حکم یک جلسه محرومیت سرمربی تیم گهر از دلایل صدور آن و در نهایت تشویق محمد مایلی کهن خبر داد.

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ناظر بازی تیم گهر مقابل سپاهان در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، آقای نوذر رودنیل گزارش پر ابهامی ارائه داد که بر مبنای این گزارش محمد مایلی کهن سرمربی تیم گهر در پی برخی رفتارهای غیر ورزشی ، زمین بازی را ترک کرد.

وی در همین خصوص افزود: همکاران من در کمیته انضباطی از گزارش مبهم ناظر بازی به گونه ای برداشت کردند که این رفتارهای زشت منتسب به خود سرمربی تیم فوتبال گهر است و حکم به محرومیت یک جلسه ای مایلی کهن دادند.

رئیس کمیته انضباطی تاکید کرد: : درپی این موضوع ، ما ناظر بازی را فراخوانده و درمورد گزارشی که داده بود از وی توضیح خواستیم که وی نیز توضیح داد زمانی که برخی از هواداران تیم گهر در ورزشگاه تختی دورود به تیم حریف و داور توهین کرده و علیه آنها شعار می دادند، سرمربی تیم گهر در یک عمل پسندیده از تماشاگران خواست که به شعارها و توهین های خود خاتمه دهند. بنابراین مایلی کهن وقتی دید تلاش های وی نتیجه ای ندارد به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کرد.

رئیس کمیته انضباطی با تاکید بر اینکه ما به طور رسمی از محمد مایلی کهن عذرخواهی می کنیم، اظهار داشت: روز یکشنبه از عملکرد سرمربی تیم گهر تقدیر خواهیم کرد و یک جلسه محرومیت وی که به اشتباه اعلام شده بود را برطرف و وی را مورد تشویق قرار خواهیم داد.



تاریخ انتشار : 27 اسفند 1391 01:50



» اخبار مرتبط:

  • «غش‌کردن داور»، کار دست علی‌دایی داد
  • کسر امتیاز از پرسپولیس‌وتراکتور+جدول‌جديد
  • جزئیات درگیری لفظی مایلی‌کهن و دایی
  • مایلی‌کهن: مربی عاقل قول قهرمانی نمی‌دهد اما پرسپولیس خوبی می‌سازم
  • کمیته انضباطی استقلال را نقره داغ کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام