مشروح اخبار


» انتقاد امام جمعه از استاندار /ازنیامدن استاندار تا سخنرانی یک کاندید ریاست جمهوری



 صادقی علی‌رغم دوری مسافت و همچنین مشغله‌های مضاعف در این کنگره  شرکت کرد و به نماینده شهرستان  در مجلس شورای اسلامی اثبات کرد که اهمیت به فرهنگ و مجاهدت‌های علمای دینی از هرچیز و هر کس بالاتر است،

امام جمعه اهرم ضمن تقدیر از حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان شهرستان تنگستان در برگزاری کنگره آیت الله سید مرتضی علم الهدی اهرمی رهبر قیام مشروطیت در جنوب ایران، گفت: این کنگره یک رویداد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بزرگی در سطح استان بوشهر بود.

http://multimedia.mehrnews.com/Original/1391/12/12/IMG12160005.jpg


به گزارش راک  نیوز، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در جمع مردم و مسئولان شهرستان تنگستان ضمن تقدیر از حضور گسترده و پرشور آنها در برگزاری کنگره آیت الله سید مرتضی علم الهدی اهرمی رهبر قیام مشروطیت در جنوب ایران، اظهار داشت: این کنگره یک رویداد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بزرگی در سطح استان بوشهر بود.

وی ادامه داد: این برنامه بزرگداشت ابرمردی از سلاله پاک زهرای اطهر بود، کسی که با رشادت‌ها و مجاهدت‌های خود در مقابل استعمار پیر انگلیس و استبداد برگ زرینی در تاریخ روحانیت و عالم تشیع ثبت کرد.

 

امام جمعه اهرم به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله علم‌الهدی اشاره کرد و بیان داشت: ایشان در عین مظلومیت تمام وجود ذی‌جود خود را وقف اسلام و ارزش‌های ولایی کرد، کسی که حقا و انصافا باید او را هم‌ردیف و هم‌تراز بزرگانی چون شیخ فضل‌الله نوری قلمداد کنیم.

 

وی با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه، تصریح کرد: در این مراسم باشکوه تعداد کثیری از اندیشمندان و پژوهش‌گران و دوستداران عرصه دین، علم و فرهنگ حضور داشتند که البته برخی نکات در این کنگره در خور تامل است.

 

حجت‌الاسلام راستگو افزود: در این کنگره که با حضور دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری برگزار شد، متاسفانه نه از عالی‌ترین مقام اجرایی استان  یعنی استاندار بوشهر خبری بود و نه از معاونان و فرمانداران وی که افکار عمومی منتظر جواب قانع‌کننده‌ای در این زمینه هستند.

 

وی ادامه داد: حضور محمد صادقی نماینده مردم کازرون در این آئین در خور توجه بود که انصافا با حضور معنوی خود مزین بخش این محفل نورانی و روحانی شدند.

 

امام جمعه اهرم بیان داشت: صادقی علی‌رغم دوری مسافت و همچنین مشغله‌های مضاعف در این کنگره  شرکت کرد و به نماینده شهرستان تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی اثبات کرد که اهمیت به فرهنگ و مجاهدت‌های علمای دینی از هرچیز و هر کس بالاتر است، که جا دارد از حضور ایشان کمال تشکر و قدردانی به‌عمل آید./ مرجع: مهر

 

 

 

 



تاریخ انتشار : 27 اسفند 1391 13:50



» اخبار مرتبط:

  • واکنش علم‌الهدی به واکنش لاریجانی
  • مشارکت 1140 هيئت مذهبي بوشهر در عزاداري شهادت امام محمد باقر (ع)
  • تقدیر آیت الله صفاری از عملکرد ومدیریت حجت السلام موسوی نیا
  • کنگره ملی بزرگداشت آیت الله ملک حسینی در یاسوج برگزار می شود
  • اولین هشدار امام جمعه جدیدگچساران/مسئولان کم‌کار را زیر سوال می‌بریم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام