مشروح اخبار


» در دیدار نمایندگان با هاشمی چی گذشت؟



مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار ۸ نماینده مجلس با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این دیدار به هیچ عنوان

مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار ۸ نماینده مجلس با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این دیدار به هیچ عنوان دیداری از پیش تعیین شده و سازمان‌دهی شده نبود.

 

وی افزود: دیدار هشت نماینده مجلس با آقای هاشمی رفسنجانی تنها یک عید دیدنی معمولی بود؛ به طور طبیعی در ایام نوروز به دیدار بزرگان و مسئولان می‌روند و این دیدار نیز در این راستا انجام شد.

سنایی گفت: ظهر امروز که آقای علیخانی مشاور آقای هاشمی در مجلس حضور داشتند، بحث دیدار نوروزی آقای هاشمی با برخی مسئولان را مطرح کردند که ما نیز در همین قالب با آقای هاشمی دیدار کردیم.

سنایی با بیان اینکه نمایندگان مجلس به طور جداگانه با هاشمی رفسنجانی دیدار نداشتند، افزود: اگر قرار بود به طور سازماندهی شده، نمایندگان با آقای هاشمی دیدار کنند قطعا تعداد نمایندگان قابل توجه می‌شد.

نماینده مردم نهاوند با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی در این دیدار نوروزی، گفت: آقای هاشمی با اشاره به اهمیت حماسه سیاسی و اقتصادی گفت، «حماسه سیاسی در یک انتخابات پرشکوه محقق خواهد شد چرا که انتخابات پرشکوه می‌تواند به اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیافزاید و انتخابات باشکوه می‌تواند در شرایط خاصی که ما قرار داریم و دشمنان ادعاهای واهی درباره حقوق بشر مطرح می‌کنند، پاسخ محکمی به دشمنان باشد».

وی افزود: آقای هاشمی به حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت،« حماسه اقتصادی به کار و تلاش زیادی نیاز دارد، در حوزه حماسه اقتصادی اگر از مجمع تشخیص مصلحت همکاری بخواهند ما قطعا برای محقق شدن حماسه اقتصادی کمک خواهیم کرد».

سنایی گفت: یکی از حاضرین در جلسه که از نمایندگان نبود، از آقای هاشمی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سؤال کرد که ایشان پاسخ روشنی به این سؤال نداد و حتی گفت که بعد از بیانات مقام معظم رهبری در مشهد تاکنون، با مقام معظم رهبری دیدار نداشته است.

به گزارش فارس، پیش‌ از ظهر امروز محمدرضا تابش نماینده اردکان، حسین امیری خامکانی نماینده زرند، کمال پیرمؤذن نماینده نهاوند، مهدی سنایی نماینده نهاوند،مسعود پزشکیان نماینده تبریز، محمدمهدی پورفاطمی نماینده تنگستان همراه با علی مطهری نماینده تهران با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار داشتند.



تاریخ انتشار : 19 فروردین 1392 03:42



» اخبار مرتبط:

  • جزئیات دیدار هاشمی و روحانی
  • ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برای کدام کاندید فعالیت میکند
  • ستاد انتخاباتی هاشمی رسما تعطیل شد
  • درخواست دو مرجع تقلید برای کاندیداتوری هاشمی
  • خبر تصمیم‌گیری هاشمی برای ورود به انتخابات صحت دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler