مشروح اخبار


» رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند



وی خواستار رعایت اصل امانتداری، دفاع از حقوق شهروندان و صیانت از آرای مردم با اعمال دقیق قوانین و مقررات مربوطه در امر انتخابات شد و بر هماهنگی، حمایت وآمادگی کامل همه دستگاه های اجرایی با ستاد انتخابات در استان تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در احکامی رییس ستاد و روسای شش گانه ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای های اسلامی شهر و روستا در این استان را منصوب کرد.
سید ˈحسین صابریˈ روز دوشنبه در این احکام ˈغلامعلی رضوانیˈ معاون سیاسی و امنیتی استاندار را به عنوان رییس ستاد انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

وی همچنین دراحکامی ˈ حمدالله مبشریˈ مدیرکل امور سیاسی و انتخابات را به عنوان جانشین ستاد انتخابات و رئیس کمیته ی اجرایی شهرستانها، ˈ محمدجعفر لرستانیˈ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار را نیز به عنوان رییس کمیته پشتیبانی و تدارکات انتخابات معرفی کرده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین سید ˈرحمان زمانیˈ مدیرکل امنیتی و انتظامی را به عنوان رییس کمیته امنیتی و انتظامی ، سید ˈعلی علی پورˈ مشاور استاندار و مدیرحراست را به عنوان رییس کمیته استعلامات و حفاظت فیزیکی انتخابات خرداد سال جاری منصوب کرد.

وی ˈیوسف نجفیˈ مدیرکل فناوری اطلاعات را نیز به عنوان رییس کمیته فناوری اطلاعات و ˈغریب دین پرورˈ مدیرکل حوزه استاندار را به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد دراحکام خود بر ضرورت برگزاری باشکوه انتخابات و تحقق زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرده است.

وی خواستار رعایت اصل امانتداری، دفاع از حقوق شهروندان و صیانت از آرای مردم با اعمال دقیق قوانین و مقررات مربوطه در امر انتخابات شد و بر هماهنگی، حمایت وآمادگی کامل همه دستگاه های اجرایی با ستاد انتخابات در استان تاکید کرد.

به گزارش ، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 24 خرداد 92 برگزار خواهد شد./ایرنا



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1392, 01:11



» اخبار مرتبط:

  • تاریخ تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشوراعلام شد
  • 820 نفر برای انتخابات شوراها در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند
  • انتصاب در حوزه استانداری کهگیلویه وبویراحمد
  • زمان شروع رسمی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها
  • اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستادانتخابات شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟