مشروح اخبار


» آیامردم گچساران به شورای شهر فعلی دوباره رای میدهند؟



درخبرها آمده که برخی اعضای شورای شهر فعلی گچساران دوباره کاندید شدند وشعار های انتخاباتی نیز برای خود برگزیده اند اما سوال اساسی این است ایا واقعا مردم گچساران دوباره به آنها رای میدهند؟
به..

درخبرها آمده که برخی اعضای شورای شهر فعلی گچساران دوباره کاندید شدند وشعار های انتخاباتی نیز برای خود برگزیده اند اما سوال اساسی این است ایا واقعا مردم گچساران دوباره به آنها رای میدهند؟
مطالبات مردم در دوره های زمانی تغییر میکند شاید کسانیکه در شورای شهر دهدشت یا یاسوج بودند با حداقل کاری که در چند سال گذشته انجام پذیرفته بتوانند از عملکرد خود دفاع کنند وحالا با طرح شعاری جدید قصد جلب رضایت رای دهندگان خود را داشته باشند ،اما قصه درگچساران فرق میکند فارغ از گرایش های قومی وقبیله ای در گچساران باید کارنامه شورای شهر را با زیر گذر معروف مقایسه کرد زیرگذری که میتوانست برای شورای شهر وشهردار پلی باشد حالا به چاله ای تبدیل شده که حتی استاندار استان از سرنوشت نامعلومش نمی تواندخبردهد.
اما قصه در گچساران تهنا به زیرگذر شعر خلاصه نمیشود شاید در کتاب رکوردهای گینس این شهر بتواند نامی برای خود دست وپا کند باعنوان "گچساران تنها شهری که یک کوچه با اسفالت سالم ندارد".البته خیابان های اصلی نیز از این امر مستثنی نیستند.

((ولی‌الله دلاویز، رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان نیز با حضور در فرمانداری گچساران، کاندیداتوری خود را برای حضور در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان به ثبت رساند.

وی در حاشیه ثبت نام در این عرصه انتخاباتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ان در گچساران اظهار کرد: امسال و در این دوره از انتخابات با شعار و هدف «تکریم شهروندان بر مبنا و اساس انسان بودن نه جنسیت، رنگ و نژاد» وارد صحنه می‌شوم و تمام تلاش خود را در راستای تحقق این هدف تعریف شده به کار می‌گیرم.))
بانگاهی اجمالی به شعار بالا میتواند گفت این فقط یک شعار!است .
شاید اگر ارشدترین عضوشورای شهر گچساران تلاش تا اتمام پروژه زیر گذر را درشعار خود میگنجانید منطقی تر بنظر میرسید.آقای رئیس میداند در همین شهرستان در دوره عصویت ایشان  همین شعار خودش عملی نشده ونمونه آن را میتوان با گذر در گوشه ای از شهر دید که چطور عزیزی توانست محل عبور عابران پیاده را ببندد ودر گوشه ای دیگر دستفروشی از ترس سدمعبر با تنها دارایی خودش کوله به دوش در حال فرار است.
حال قضاوت با خود مردم است که کدام شعار را بپسندند ...
خدایاردرخش



تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1392 13:54



» اخبار مرتبط:

  • سرانجام رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شد
  • شهردار دوگنبدان استعفا کرد
  • شمار کاندیداهای شورای شهر و روستای گچساران ؟
  • در انتخابات شوراها در گچساران ائتلاف جواب نمیدهد
  • ولی‌الله دلاویز رئیس شورای اسلامی دوگنبدان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام