مشروح اخبار


» رسوایی جنسی چهره مشهور تلویزیون +عکس



رسانه های انگلیس اخیرا از بازداشت و بازجویی از یکی از چهره های مشهور تلویزیونی این کشور در ارتباط با سوءاستفاده های جنسی خبر دادند.  

به گزارش سیتنا،ˈرالف هریسˈ اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) توسط تیم ویژه پلیس انگلیس که درباره سوءاستفاده های جنسی تحقیق می کند، بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

پلیس همچنین اخیرا خانه هریس را در منطقه ˈبرکشایرˈ بازرسی کرده است. این مجری سابق برنامه های تلویزیونی هم اکنون به قید وثیقه آزاد است و باید ماه آینده برای پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه حاضر شود.


 

alt
  هریس ۸۲ ساله که استرالیایی الاصل است از حدود نیم قرن پیش در انگلیس زندگی می کند و ۴۰ سال سابقه فعالیت در شبکه های مختلف تلویزیونی این کشور از جمله ˈبی بی سیˈ و ˈآی تی ویˈ دارد.


پلیس انگلیس پاییز پارسال و پس از فاش شدن ابعاد گسترده فساد اخلاقی ˈجیمی ساویلˈ مجری مشهور ˈبی بی سیˈ تیم ویژه ای را با عنوان ˈیوتریˈ برای تحقیق در مورد سوءاستفاده های جنسی وی و دیگر چهره های سرشناس از کودکان، تشکیل داد که بازرسان این تیم ویژه پلیس تاکنون ۱۲ نفر از جمله چندنفر از مجریان فعلی و سابق ˈبی بی سیˈ را بازداشت و مورد بازجویی قرار داده اند.




تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1392, 18:39



» اخبار مرتبط:

  • تجاوز جنسی افسر پلیس به دختران خلافکار+عکس
  • رابطه جنسی این خانم معلم موسیقی با پسر جوان +عکس
  • رابطه جنسی زن متاهل با پسر 17 ساله در ماشین +عکس
  • رابطه جنسی زن متاهل با پسر 17 ساله در ماشین
  • مجری مشهور شبکه من و تو دستگیرشد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟