مشروح اخبار


» تازه ترین خبر از اردوگاه اصلاح طلبان : ائتلاف شریعتمداری با 3نفردیگر



محمد شریعتمداری، یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری که با رویکرد اصلاح طلبانه پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته است، به جمع ائتلاف سه گانه کاندیداهای اصلاح طلب پیوست.

 پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز  :  شریعتمداری به ائتلاف کاندیداهای اصلاح‌طلب پیوست محمد شریعتمداری، یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری که با رویکرد اصلاح طلبانه پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته است، به جمع ائتلاف سه گانه کاندیداهای اصلاح طلب پیوست.

به گزارش  مهر، با پیشنهاد کاندیداهای عضو ائتلاف سه گانه اصلاح طلبان و موافقت شورای مشورتی 46 نفره این طیف و شخص سید محمد خاتمی، شریعتمداری به ائتلاف کاندیداهای جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری پیوست.

                                                                                                               alt

شورای مشورتی اصلاح طلبان این تصمیم را برای جلوگیری از افتراغ کاندیداهای این طیف در انتخابات آتی اتخاذ کرده است. البته تا کنون محمد شریعتمداری موافقت یا مخالفت خود را با تصمیم شورای مشورتی اعلام نکرده است، اما بر اساس آنچه او پیش از این درباره تلاش برای وحدت اصلاح طلبان عنوان کرده است، به نظر می رسد به تصمیم شورای مشورتی تمکین کرده و به عنوان یکی از اضلاع ائتلاف چهارگانه اصلاح طلبان فعالیت انتخاباتی خود را ادامه دهد.

به گزارش مهر، محمدرضا عارف، اسحاق جهانگیری و محسن مهرعلیزاده سه عضو ائتلاف منتخب شورای مشورتی اصلاح طلبان هستند. مهرعلیزاده پیش تر اعلام کرده بود که قرار است در صورت عدم کاندیداتوری آقایان هاشمی و خاتمی، بر اساس پایگاه رای و نظر سید محمد خاتمی یک نفر را به عنوان برگزیده این ائتلاف معرفی کرده و اعضای دیگر به نفع وی کنار بروند.



تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1392 17:01



» اخبار مرتبط:

  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • راه اندازی سایت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان
  • حمایت شورای مشورتی اصلاح طلبان از هاشمی
  • گزینه اول اصلاحات "خاتمی" است نه "عارف"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام