مشروح اخبار


» پیگیری مشکلات پتروشیمی دهدشت توسط استاندار !



وی گفت: در این نشست مدیرعامل پتروشیمی گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه داد و در جریان ریز موضوع قرار گرفتیم.

مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مشکل


سید حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج که پیگیر وضعیت پروژه و طرح نیمه‌تمام پتروشیمی دهدشت بود، اظهار کرد: صبح امروز با توکلی، مدیرعامل این پروژه نشستی دو جانبه برگزار کردیم.

وی گفت: در این نشست مدیرعامل پتروشیمی گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه داد و در جریان ریز موضوع قرار گرفتیم.

مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مشکل تأمین برق لازم و کافی از شبکه فشار قوی، تأمین نقدینگی و مشکلات مربوط به بانک‌های عامل از عمده‌ترین مشکلات اعلامی توسط مدیرعامل این واحد بود.

صابری ادامه داد: در این نشست دغدغه‌های مردم و نماینده شهرستان را به گوش مدیرعامل پتروشیمی رساندم و مدیرعامل را متوجه کردم که ساخت پتروشیمی مطالبه‌ای عمومی در آن دیار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پتروشیمی قطعاً سودآور است و سرمایه‌گذار باید تلاش کند با افزایش سهم سرمایه‌گذاری موجبات اطمینان بانک عامل را فراهم کند و کارگاه هم فعال شود.

صابری، آمادگی خود را برای پیگیری کار در نزد بانک عامل و صندوق توسعه ملی اعلام کرد و یادآور شد: صندوق توسعه ملی فرصت خوبی است که باید از مزایای آن نهایت استفاده را برد.
راک نیوز:اینکه پس از چندماه حضوراستاندارمحترم در استان بالاخره در ماه های پایانی  یادی هم از پتروشیمی دهدشت نمودند جادارد سپاس خود را بعنوان یک شهروند به پیشگاه فعال ترین استاندار تاریخ کهگیلویه وبویراحمد ایفاد داریم !
البته اگر هم از پیگیری شما توفیقی حاصل نشد جای نگرانی نیست، چون آنگونه که نماینده دلسوزشهرستان پیشنهاد دادند بجای پتروشیمی پیاز خواهیم کاشت وخودکفا خواهیم شد .!



تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1392 03:55



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل جدید پتروشیمی جم معرفی شد
  • در اوج ناباوری! / اولین محصول پتروشیمی دهدشت روانه بازار شد
  • واگذاري 20 درصد سهام پتروشيمي گچساران به بخش خصوصي
  • بزرگواری گفت :پتروشیمی دهدشت 2 درصدپیشرفت فیزیکی دارد
  • پتروشیمی گچساران و دو بار کلنگ‌زنی /عجایب روزگار در بام نفتی ایران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام