مشروح اخبار


» خبر خوش برای باشگاه های پرسپولیس، استقلال و سپاهان



بخشی از قانون سرباز قهرمان، به تمامی باشگاه‌های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی اجازه می‌دهد، مشمولانی را که در سطح ملی سابقه فعالیت دارند به عنوان سرباز بکارگیرند. گل : خبر مهم اینکه: بخشی از قانون سرباز قهرمان که از سال 91 اجرا شده است، به تمامی باشگاه‌های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی اجازه می‌دهد، مشمولانی را که در سطح ملی سابقه فعالیت دارند به عنوان سرباز بکارگیری کنند. این تبصره قانون به منزه پایان کابوس تیم هایی است که بازیکنان جوان و کلیدی خود را به تیم های نظامی لیگ مثل تراکتور، ملوان و فجر اهدا کرده و می کنند.

سردار موسی کمالی در این باره می گوید: «قانون سرباز قهرمان دو قسمت دارد که یک قسمت آن مربوط به ورزشکارانی می‌شود که در سطح تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند و یک بخش دیگر مربوط به قهرمانان آسیا و المپیک و جهانی می‌شود. براین اساس به فدراسیون‌های ورزشی اجازه دادیم تا با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان نسبت به کارگیری مشمولانی که در سطح تیم ملی هستند ولو اینکه یکبار به تیم ملی دعوت شده‌اند، اقدام کنند. این طرح شامل تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی می شود و تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان نیز می‌توانند مشمولانی را که در سطح تیم ملی هستند، به عنوان سرباز جذب کنند.»

اما مصوبه های جدید. جانشین اداره منابع انسانی ستاد نیروهای مسلح می گوید: «در بخش دیگر قانون سرباز قهرمان مشخص کرده‌ایم که سه نفر اول المپیک، دو نفر اول جهانی و نفر اول مسابقات آسیایی از خدمت وظیفه معاف شوند. فرزندان سه نفر اول پارالمپیک نیز طبق این قانون شامل معافیت از خدمت سربازی می‌شوند. ضمن اینکه برای اینکه حقی از قهرمانان ما به دلیل تدوین نشدن این آیین‌نامه تضییع نشود، قانون را عطف به ماسبق کردیم تا بعد از تدوین آیین‌نامه نیز بتوانند از آن استفاده کنند.»



تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1392 00:21



» اخبار مرتبط:

  • حمله چماق داران به سرباز در پلیس راه
  • پاسخ به تمام سوالات پیرامون مدت سربازی /اینجاکلیک کنید
  • تمدید کسر خدمت متولدین 72 به قبل
  • معافیتهای جدید سربازی
  • شرایط معافیت از خدمت مشمولان دانشجو
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام