مشروح اخبار


» تخریب بخشی از پل نوساز معالی اباد!



راک نیوز ؛ تقاطع سه سطحی معالی آباد (بصیرت) یکی از پروژه‌هایی است که شهرداری شیراز از مهرماه ۹۰ آغاز کرده است و طبق وعده‌ی مسئولان باید مهرماه ۹۲ نیز افتتاح شود.

اگرچه بر اساس میزان پیشرفت این پروژه در حال حاضر، راه‌اندازی این تقاطع در حدود ۵ ماه دیگر با ابهام مواجه است اما این روزها شهروندان شیرازی شاهد اتفاقات عجیب و غریبی درخصوص این پروژه هستند و با بهت و حیرت از کنار کارگاه ساخت این تقاطع عبور می‌کنند!

کسانی که این روزها گذرشان به پل معالی آباد بیافتد مشاهده خواهند کرد که بخش‌هایِ تازه ساخته‌ شده‌ی این پروژه به دلایل نامعلومی توسط خود پیمانکار در حال تخریب است!

گفته می‌شود عدم طراحی‌‌ها و محاسبات دقیق و مشکلات فنی از دلایل این تخریب‌ است و گویا آنچه در عمل ساخته شده با طراحی‌های روز کاغذ یکی نشده است!

اشتباهات فاحش در اجرای این پروژه و خسارت‌های مالی ایجاد شده در حالی است که پیمانکار این پروژه سازمان عمران شهرداری شیراز است و مدیران شهرداری شیراز بارها پروژه تقاطع سه سطحی معالی آباد را یکی از نادرترین پروژه‌های عمرانی از لحاظ طراحی و اجرا عنوان کرده‌اند.

پاک فطرت شهردار شیراز در این باره با تأکید بر اینکه افتخار این پروژه متعلق به دوران مدیریت وی بوده گفته است: آن روزی که پروژه‌ی تقاطع غیرهمسطح معالی آباد را تصویب کردند، معلوم نبود طول پل آن چقدر است؟! یک سطح است یا دو سطح؟! اما امروز که طراحی شده یک پل سه سطحی با استانداردهای روز دنیا است.

به هر حال اگرچه گفته می‌شود تمام پرسنل فنی و متخصص و کارگرهای ساده این پروژه تماما بومی شیراز است اما شهرداری شیراز به عنوان پیمانکار این پروژه باید پاسخگوی اشتباهات محاسباتی و اجرایی خود که منجر به حیف و میل میلیون‌ها تومان از جیب شهروندان شیرازی شده باشد.

تخریب پل معالی آباد

تخریب پل معالی آباد

تخریب پل معالی آباد

تخریب پل معالی آباد

تخریب پل معالی آباد

تخریب پل معالی آباد

تخریب پل معالی آبادتخریب پل معالی آباد
منبع/شیرازنا




تاریخ انتشار : 4 خرداد 1392 00:32



» اخبار مرتبط:

  • تقاطع غیرهمسطح بهشت زهرا شهرستان گچساران افتتاح شد +عکس
  • 63 پروژه عمرانی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • دهدشت شهری با طراحی زیبا و منحصر بفرد است
  • ساعت گل شیراز دوباره احیا‌ء می‌شود
  • توقیف پروژه مهرماندگار/ تعطیلی دوروز پس ازبازدید محرابیان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام