مشروح اخبار


» حادثه مرگبار در جاده دهدشت-چرام/ 6 کشته و...



 رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به وقوع یک فقره تصادف مرگبار در محور دهدشت به چرام اظهار داشت: در این تصادف چهار نفر از شش سرنشین خودروی..

بی احتیاطی راننده جرثقیل در جاده چرام به دهدشت ،جان پنج سرنشین خودرو پراید را گرفت.

 عصر روز یک شنبه در جاده چرام به دهدشت ،در حالی که یک پراید به علت نقص فنی در کنار جاده پارک کرده بود وراننده آن در حال برطرف نمودن نقص فنی tasadfبود،یک جرثقیل متعلق به شرکت توزیع برق به طرف کناره جاده منحرف می شود وخودرو پراید با سرنشیانان وهمچنین راننده که در جلوی آن در حال تعمیر بود را زیر می گیرد.

در این حادثه دلخراش پنج سرنشین این خودرو به نام های محمد جعفر دژمان راننده ،سیمین دژمان ۸ساله،سجاد دژمان سه ساله و نرگس سعیدیان مادر بچه ها به همراه خانم مرضیه دراین بین کشته می شوند ونیما دژمان یک ساله از این حادثه نجات پیدا می کند ولی بعلت شدت جراحات به شهر اهواز اعزام می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیل راک نیوز ؛  رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به وقوع یک فقره تصادف مرگبار در محور دهدشت به چرام اظهار داشت: در این تصادف چهار نفر از شش سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند.

منوچهر سیاه‌پور با بیان اینکه این تصادف بین یک دستگاه کامیون جرثقیل‌دار و یک دستگاه سواری پراید رخ داد، افزود: علت حادثه عدم توجه به جلو از سوی رانند کامیون بود.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حادثه ساعت 16 امروز رخ داد، عنوان داشت: مصدومان این حادثه به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.




سیاه‌پور در پایان با بیان اینکه نظیر چنین تصادفاتی باید تلنگری برای همه رانندگان باشد، اذعان داشت: خسارات انسانی و روحی چنین حوادثی برای بازماندگان بسیار سنگین است و همین مسئله می‌طلبد که رانندگان در همه حال با هوشیاری و دقت کامل رانندگی کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث مرگباری نباشیم.(فارس)



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1392 03:41



» اخبار مرتبط:

  • روز پر حادثه در جاده های کهگیلویه وبویراحمد
  • ۲ حادثه رانندگی با ۱۲ کشته
  • از سقوط پراید به دره در بهمئی تا مرگ موتور سوار در جاده لنده
  • تاسف بارترین حادثه؛6نفر درآتش سوختند 3نفر زخمی
  • تصادف در جاده یاسوج-اصفهان 4 كشته و زخمي برجا گذاشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام