مشروح اخبار


» کودک آزاری دلخراش در بوشهر



بازپرس ویژه دادگستری بوشهر از دستگیری متهمی خبر داد که در يك كودك آزاري دلخراش و بي سابقه بخشی از بدن دختربچه 6 ساله ای را با فندک سوزانده و دو چشم وی را کور کرده بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ قاضی مقدس در گفتگو با «خلیج فارس» اظهار داشت: این متهم که به ماده مخدر صنعتی شیشه معتاد مي باشد، در زمان خروج از شهر بوشهر به دام افتاد.
وی در تشریح این حادثه کودک آزاری که هفته گذشته در پی انتقال فرد آسیب دیده به بیمارستان بوشهر، رسانه ای شده بود، گفت: چهارشنبه گذشته دختر بچه اي كه از قسمت هاي مختلف بدن مورد آزار و اذيت قرار گرفته بود به بيمارستان شهداي خليج فارس منتقل شد.
وي يادآورشد: مادر معتاد اين دختربچه از دو ماه قبل از شيراز به بوشهر آمده بود و در منزلي با يك فرد معتاد به ماده مخدر شيشه زندگي مي كردند.
وي يادآورشد: با توجه به ارتباط نامشرع فرد معتاد با مادر اين دختربچه، علت و انگيزه اين كودك آزاري از سر راه برداشتن طفل براي رسيدن به آمال غيرشرعي اين شخص جاني عنوان شده است.
بازپرس این پرونده کودک آزاری اضافه كرد: اين فرد جاني با آتش فندك همه بدن اين دختربچه را سوزانده و علاوه بر شكستن دنده و كور كردن دو چشمش، متاسفانه با زدن ضربه با شي سخت به سرش، او را دچار ضربه مغزي كرده است.
مقدس ادامه داد: با تاکید رییس کل دادگستری استان و دادستان بوشهر برای تسریع در رسیدگی به موضوع و همكاري پليس، فرد معتاد که پس از جنايت متواري شده بود، در حین خروج از بوشهر دستگیر شد.
مقدس گفت: مادر اين دختر بچه نيز به جرم مشاركت و ارتباط نامشروع دستگير شده است.
به گفته این مقام قضایی، وضعیت دختربچه 6 ساله وخیم مي باشد و شب گذشته براي انجام مراحل درمان به شيراز منتقل شد.
وی در پایان از سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان، سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان، سرگرد گراوندي رییس کلانتری 11 بوشهر، سروان نصرالهي و دلاوری به دلیل دستورات لازم و سرعت عمل نیروهای زیرمجموعه برای دستگیری متهم این کودک آزاری دلخراش تشکر کرد.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1392 16:15



» اخبار مرتبط:

  • دو باند سارقین طلا و جواهر در بوشهر دستگیر شدند
  • سوزاندن دختر 6 ساله به خاطر شب ادراری!
  • دستگیری قاتلی که جسد مقتول و خانه اش را سوزانده بود
  • سوزاندن چشم های دختر ۶ ساله با فندک!+تصویر
  • سوزاندن چشم های دختر ۶ ساله با فندک!+تصویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler