مشروح اخبار


» امام جمعه جدید لنده معرفی شد



با حضور استاندار، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایت‌مدار شهرستان لنده حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل به عنوان امام جمعه لنده معرفی شد.خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید لنده معرفی شد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز  از لنده، ظهر امروز با حضور استاندار، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایت‌مدار شهرستان لنده حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل به عنوان امام جمعه لنده معرفی شد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در این مراسم با اشاره به عملکرد ستاد نماز جمعه لنده در 6 سال گذشته گفت: ائمه جمعه اسبق شهر لنده برنامه ریزی و مدیریت خود را بر مبنای صداقت و مردم‌داری بنا کرده و خود را در دل و جان مردم قرار دادند.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات شهر و مردم از مهمترین وظایف امام جمعه بوده که باید در بعد فرهنگی دوچندان شود.

امام جمعه موقت لنده افزود: امام جمعه باید روحیه انتقادپذیری را در مسئولان و مردم بالا برده تا بتوانیم به مراتب در کارها بیش از گذشته موفق باشیم.

در ادامه حجت‌الاسلام صفدر پناهی با اشاره به خدمات امام جمعه سابق شهر لنده تصریح کرد: مردم‌داری و دین‌داری همراه با اخلاص  از جمله شاخصه‌‌های حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی بود که او را در میان مردم محبوب ساخته است.

وی به معرفی امام جمعه جدید لنده پرداخت و گفت: حجت‌الاسلام کیانی‌اصل از فضلای حوزه علمیه دارای مدرک فوق لیسانس حقوق جزا است.

وی افزود: حجت‌الاسلام کیانی‌اصل از قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم در سطح استان و کشور می‌باشند که مسئولیت‌هایی از جمله معاونت حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس را در کارنامه خود دارد.

وی همکاری و همراهی مردم را مهمترین عامل ترقی و پیشرفت دفتر امام جمعه خواند و از مردم خواست با وی نهایت همکاری را داشته باشند.

سید حسین صابری در این مراسم ضمن تقدیر از حماسه آفرینی ملت قهرمان ایران در خردادماه گفت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ما مسئولان این نکته را یادآور شدند که ما مردم حماسه سیاسی مد نظر رهبری را تحقق بخشیدیم و شما مسئولان باید حماسه اقتصادی و سر و سامان دادن به وضع اقتصادی را اولویت کاری خود قرار دهید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما باید با حفظ وحدت و انسجام به تحقق حماسه اقتصادی در کشور کمک کنیم و قدردان مردم باشیم چراکه مهمترین پشتوانه هر مسئولی در جامعه مردم هستند.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در خصوص ساخت مصلی نماز جمعه لنده اشاره کرد و گفت: مصلای نماز جمعه لنده ظرف سه الی چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.(فارس)




تاریخ انتشار : 1 تیر 1392 02:23



» اخبار مرتبط:

  • نگرانی مردم از نوسانات برق در لنده
  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • استقلال اسمی به درد ما نمی‌خورد
  • سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد
  • انتصاب نخستين امام جمعه بخش ديشموک کهگيلويه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler