مشروح اخبار


» دستگیری قاتل فراری پس از 10 ماه



وی با تشریح چگونگی عملیات تعقیب و مراقبت پلیس در دستگیری این قاتل و همدستش اظهار داشت: در شهریور ماه سال گذشته فرد 28 ساله گناوه‌ای سوار بر خودرو در ورودی این شهر با شلیک دو گلوله به قتل می‌رسد.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد دستگیری قاتل فراری پس از 10 ماه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از ارتکاب به قتل شهروند گناوه‌ای فرار کرده بود پس از 10ماه دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: دستگیری قاتل فراری پس از 10 ماه

 

به گزارش  فارس از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح دستگیری قاتل فراری گفت: فردی که پس از ارتکاب به قتل شهروندی در گناوه متواری شده بود در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

وی با تشریح چگونگی عملیات تعقیب و مراقبت پلیس در دستگیری این قاتل و همدستش اظهار داشت: در شهریور ماه سال گذشته فرد 28 ساله گناوه‌ای سوار بر خودرو در ورودی این شهر با شلیک دو گلوله به قتل می‌رسد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: با حضور کارشناسان پلیس آگاهی و بررسی صحنه جرم، نحوه وقوع قتل و ارتباطات مقتول سه نفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام قضایی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس موفق به شناسایی و دستگیری هویت راکب موتورسیکلتی شد که قاتل پس از ارتکاب به قتل با استفاده از آن متواری شده بود.

به گفته عباس زاده این مظنون با دادن اطلاعات غلط سعی در انحراف مسیر تحقیقات و دور کردن افسران پلیس از قاتل اصلی، که برادر وی بود را داشت که با هوشیاری کارآگاهان و ارائه مستندات روشن ناکام ماند.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی قاتل اصلی تعداد شش نفر از افرادی که به نحوی در زمینه تهیه موتورسیکلت، تهیه اسلحه، اختفای ادوات قتل، و تامین آب و غذای قاتل با وی همکاری داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: مخفیگاه قاتل اصلی به هویت «پ،ب» در شهرستان شهرضا اصفهان شناسایی و با نیابت قضایی در یک عملیات برق‌آسا دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

عباس‌زاده با بیان اینکه قاتل و همدستش برادر می‌باشند افزود: این دو به همراه پدرشان یک تیم مجرمانه خانوادگی تشکیل داده‌اند و بیش از 18 مورد سابقه متعدد کیفری در بندر گناوه در پرونده خود دارند.

وی تاکید کرد: دستگیری قاتل و همدستانش موجی از خوشحالی شهروندان و مسئولان گناوه را در پی داشته است.



تاریخ انتشار : 2 تیر 1392 08:21



» اخبار مرتبط:

  • دختر شیرازی متجاوزش را کشت
  • دستگیری یک قاتل فراری دو ساعت پس از وقوع قتل در گچساران
  • قتل دو پسر جوان به دلیل مسائل منکراتی
  • دستگیری قاتلی که جسد مقتول و خانه اش را سوزانده بود
  • قاتل فراری کهگیلویه و بویراحمد در شیراز دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler