مشروح اخبار


» آنچه در برنامه نود دیشب گذشت



به گزارش راک نیوز :برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ مسعود مرادی ، مهمان حضوری این برنامه بود. فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی که کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود آغاز کرد

برنامه شب گذشته پیرامون انتقال تیم نفت تهران ، بازی تدارکاتی با موریتانی و بحث در مورد تبانی در مورد فوتسال بود .

منصور قنبرزاده مدیر عامل نفت تهران اولین مهمان تلفنی برنامه

مدیر عامل نفت تهران از مطرح شدن دوباره انتقال نفت تهران انتقاد کرد، با نزدیک شدن به پایان رقابت های لیگ برتر یک بار دیگر شایعه انتقال تیم نفت تهران به شهرستان اراک بر سر زبان ها افتاده است.

این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که فصل پیش و علیرغم فشارهایی که وجود داشت نفت در تهران ماندگار شد و اتفاقا نتایجی را کسب کرد که کمتر کسی فکرش را می کرد.امشب در برنامه نود یک بار دیگر این زخم قدیمی دهان باز کرد تا مدیر عامل نفت روی خط بیاید و بگوید:«تا الان که بنده در خدمت شما هستم هیچ اتفاقی نیفتاده است و همه چیز از طریق برخی از سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شده است.

فردوسی پور ترک شد !

عادل فردوسی پور امشب وقتی داشت آیتم دوربین نود را پخش می کرد صحنه ای از خوشحالی هواداران تراکتور را روی آنتن فرستاد که با همان زبان ترکی تیمشان را تشویق می کردند.این اتفاق در حالی افتاد که فردوسی پور شعارهایی که هواداران تبریزی می دادند را روی کاغذ نوشته بود و آنها را برای بینندگان خواند.

فردوسی پور که خودش کرمانی است نمی توانست به درستی "یل یاتار،طوفان یاتار، یاتماز تیراختور بایراقی"را تلفظ کند. او به همین دلیل از همه هموطنان آذری زبان عذر خواهی کرد.

کنایه فردوسی‌پور به حریف تدارکاتی ایران

تیم ملی موریتانی که قرار است حریف تدارکاتی ایران باشد، بین ۲۰۵ تیمی که در رنکینگ فیفا قرار دارند، در رده ۲۰۲ است. عادل فردوسی پور در برنامه این هفته اش پس از آنکه جایگاه موریتانی در رنکینگ فیفا را نشان داد، گفت: «احتمالا برای همین می خواهند بازی با موریتانی را پشت درهای بسته برگزار کنند.

بازی با موریتانی پشت دروازه های بسته در استادیوم آزادی!

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص لغو بازی ایران و امارات و اقدامات فدراسیون فوتبال درباره لغو این بازی در مجامع بین المللی و فیفا اظهار داشت: فیفا متاسفانه برخوردهای جدی با این مسائل ندارد. اما ما حتما نامه زده و پیگیر موضوع خواهیم شد.
وی در ادامه افزود: ما به بازی کردن با امارات نیازی نداریم و آنها به برگزاری چنین بازی هایی نیازمند هستند. در این قضیه هم خودشون ضرر کردند.

کفاشیان در خصوص برگزاری بازی تیم ملی ایران با موریتانی نیز توضیح داد: بازی با موریتانی طی روزهای آینده در استادیوم آزادی و پشت درب های بسته برگزار خواهد شد.


بازیکن سابق پرسپولیس:۵۰ میلیون از من باج خواستند

سعید حلافی بازیکن فعلی نفت آبادان که در پرسپولیس بازی می کرده است ، درباره پیشنهادی از سوی مس سرچشمه سخن گفت که عادل فردوسی پور درباره اش گفت:« یک اعتراف تکان دهنده» . حلافی در این مصاحبه گفت:« از باشگاه مس سرچشمه به من زنگ زدند و گفتند بیا قرارداد ببند. من رفتم فرودگاه می خواستند همان جا قرارداد ۱۲۰ میلیون تومانی ببندم اما قبول نکردم و گفتم برویم به باشگاه تان. گفتند ۱۲۰ میلیون می گیری اما ۵۰ میلیونش را باید به ما بدهی. من زیر بارش نرفتم.

آخرین بخش :بحث تبانی در فوتسال

در این بخش ویژه، فردوسی پور با دعوت از ترابیان،‌رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال،‌ طاهری، مدیر عامل باشگاه گیتی پسند اصفهان و منصوری، مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک به بررسی وقایع فدراسیون فوتبال پرداخت.


حسن زاده: پرسپولیس ۳۹ امتیاری ست!

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین مهمان تلفنی ۹۰ بود که اعتقاد داشت تا رای نهایی کمیته استیناف نباید امتیاز تیم پرسپولیس کسر شود .

سوال و پاسخ نظرسنجی نود

پرسش نظرسنجی نود، این بود که از بین تیمهای سپاهان ، استقلال و تراکتورسازی کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود که ۵۱ درصد به قهرمانی تیم استقلا رای دادند ، ۳۷ درصد به تیم سپاهان رای دادند و ۱۲ درصد اعتقاد داشتند که تیم تراکتورسازی قهرمان می شود .

این برنامه در ساعت ۲ و ۲۲ دقیقه تمام شد .




تاریخ انتشار : 29 فروردین 1391 12:43



» اخبار مرتبط:

  • 6 مدعی لیگ 5هفته پایانی با چه تیم‌هایی بازی دارند؟
  • گزارشگر دربی مشخص شد+عکس
  • فردوسی پور در روز صعود تیم ملی کجا بود؟
  • وقتی کمک داور، وسط مسابقه چای می نوشید
  • درگیری لفظی قلعه‌نویی بافردوسی پور/ ساکت باش بذار حرفم را بزنم!
  • » اشتراک گزاری خبر

    • ***

    • 29 فروردین 1391 20:56
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    بچه شدی؟ چی میگی؟!حیف از دقایقی که به پای راک نیوز هدر میره...
    قحطی خبر شده؟!
    مطلب نداری جمعش کن!!!
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام