مشروح اخبار


» کهگیلویه روی پیشرفت نمی‌بیند مگر با بهره‌برداری جاده پاتاوه دهدشت



نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مناطق و به خصوص شهرستان کهگیلویه به دلیل نداشتن راه مناسب و متصل نبودن به جاده‌های سراسری مهجور مانده‌اند.


 

 

به گزارش راک نیوز حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سفر وزیر راه به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نیکزاد وزیر پر تلاشی است و نشان داده برای رفع گره از پروژه‌های حیاتی و سرنوشت‌ساز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مناطق و به خصوص شهرستان کهگیلویه به دلیل نداشتن راه مناسب و متصل نبودن به جاده‌های سراسری مهجور مانده‌اند.

منتخب مردم کهگیلویه در مجلس نهم تصریح کرد: نیروی انسانی توسعه یافته این شهرستان‌ها که در منطقه جنوبی کشور زبانزد هستند به دلیل واقع شدن در همین بن‌بست نتوانسته‌اند ظرفیت بالای خود را به منصه ظهور برسانند.

وی به محور پاتاوه به دهدشت اشاره کرد و گفت: بیش از کهگیلویه و مردم این شهرستان و مناطق همجوار و در حالت کلی استان کهگیلویه و بویراحمد، کشور ایران اسلامی از مزایای این محور بهره فراوان خواهد بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پیگیری‌های مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل هرچه زودتر این شریان حیاتی تصریح کرد: امیدوارم وزیر محترم در این سفر عنایت بیشتری به این جاده و همچنین محور باغچه سادات داشته باشند.

نماینده سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه محور پاتاوه به دهدشت جزو طرح‌های مهر ماندگار است که باید تا پایان دولت دهم تکمیل شود و از بابت تکمیل آن هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

بزرگواری ادامه داد: اما آنچه که بیش از هر چیز برای ما اهمیت دارد موضوع تکمیل محور حیاتی و درون استانی باغچه سادات به سرفاریاب است.

منتخب مردم کهگیلویه در مجلس نهم تصریح کرد: پیمانکار این پروژه به ما قول داده است که اگر 5 تا 7 میلیارد تومان در اختیارش قرار گیرد تا آبان امسال آن را تحویل خواهد داد.

این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: کار خوبی که آقای نیکزاد وزیر محترم راه و شهرسازی کرد این بود که با دستور ایشان کل اعتبار سال 91 این پروژه را در سه ماه نخست امسال پرداخت خواهند کرد.

بزرگواری با بیان اینکه متاسفانه 2 و یا 3 میلیارد تومان هیچ پیشرفتی در ساخت و تکمیل این محور ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: از وزیر راه مجدانه می‌خواهیم با اعتباراتی که در اختیار دارند و با لطفی که همواره به مناطق محروم داشته‌اند مبلغی در حد و اندازه 4 و یا 5 میلیارد تومان برای ساخت این محور اختصاص دهند.

وی به دیگر خواسته خود از وزیر راه اشاره کرد و گفت: ورودی‌های شهر دهدشت مناسب و در شان این شهر نیست و شهر لیکک نیز وضعیتی بهتر از دهدشت ندارد که انتظار داریم مهندس نیکزاد فکری به حال این موضوع نیز کنند.



تاریخ انتشار : 31 فروردین 1391 04:56



» اخبار مرتبط:

  • جاده دهدشت به سوق تکمیل می شود
  • تا 15 روز آینده /پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران
  • قوم‌گرایی نتیجه‌ای جز شکست و تباهی به دنبال ندارد.
  • اختصاص 1860میلیارد ریال به پروژه های راه سازی در کهگیلویه وبویراحمد
  • وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر در یاسوج بازدید کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler