مشروح اخبار


» چرا ادارات گچساران جواب دعوت نامه این آقا را ندادند!



ا اظهار تأسف از عدم حضور ادارات  یادآور شد: شخصا برای 53 اداره گچساران دعوت‌نامه  ارسال کردم و مقرر شد که این مسابقات در  گچساران برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال گچساران: عدم حضور ادارات گچساران در مسابقات جام رمضان جای تأسف دارد

کارشناس ارشد داوری فوتبال گفت: عدم استقبال و شرکت ادارات گچسارانی در مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان جای تأسف و تأمل دارد.

خبرگزاری فارس: عدم حضور ادارات گچساران در مسابقات جام رمضان جای تأسف دارد

 

 

نوذر رودنیل مسئول برگزاری مسابقات فوتسال گچساران  در پاسخ به سئوالی در زمینه مسابقات فوتسال ماه رمضان ویژه ادارات این شهرستان اظهار کرد: چندین ماه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان طی نشستی که با عبدالکریم قاضی‌فر رئیس هیئت فوتبال گچساران داشتیم در زمینه برگزاری مسابقات فوتسال ادارات این شهرستان رایزنی‌‌‌های لازم صورت گرفت.

وی با بیان این‌که سال گذشته استقبال خوبی از مسابقات جام رمضان ویژه ادارات به عمل نیامد، افزود: رئیس هیئت فوتبال گچساران در این نشست  از بنده خواست تا فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی برگزاری مسابقات را انجام دهم تا این مسابقات با حضوری پررنگ و استقبالی خوب برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال گچساران ابراز داشت: مبلغ ورودی مسابقات فوتسال در دیگر شهرهای کشور با توجه به دستمزد داوران، بالای 300 هزار تومان است اما طی نشستی که با رئیس هیئت فوتبال گچساران انجام شد، مقرر شد هزینه ورودی تیم‌های به 150 هزار تومان کاهش یابد.

رودنیل با تشکر از همکاری و تعامل عبدالکریم قاضی‌فر رئیس هیئت فوتبال گچساران یادآور شد: با توجه به برآوردهای صورت گرفته پیش‌بینی هزینه برگزاری مسابقات حدود 15 میلیون تومان شد که مقرر شد هزینه ورودی 150 هزار تومان توسط ادارات پرداخت و مابقی نیز با توجه به تعامل خوب هیئت فوتبال گچساران از  طرف این هیئت پرداخت شود.

این پیشکسوت داوری فوتبال کشور یادآور شد: شخصا برای 53 اداره گچساران دعوت‌نامه حضور در مسابقات فوتسال ویژه ماه رمضان ارسال کردم و مقرر شد که این مسابقات در سالن پد خندق گچساران برگزار شود.

این کارشناس ارشد داوری فوتبال کشور با اظهار تأسف از عدم حضور ادارات در مسابقات فوتسال ماه رمضان گفت: از 53 اداره گچسارانی تنها چند اداره از جمله آموزش و پرورش، آبفای شهری و مخابرات اعلام آمادگی خود را برای حضور در مسابقات فوتسال ماه رمضان اعلام کردند.

رودنیل با اظهار تأسف از عدم حضور ادارات گچسارانی در مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان گفت: عدم شرکت ادارات و نهادهای دولتی در مسابقات فوتسال جام رمضان جای بسی تعجب و تأمل دارد؛ برای من عجیب است که چگونه ادارات گچساران از پرداخت 150 هزار تومان هزینه ورودی مسابقات فوتسال عاجز هستند.

وی تأکید کرد: این نوع رفتار، در خور و شأن ادارات گچساران نبوده و این رفتاری بسیار بد و غیر قابل قبول است.

رودنیل از نشست مجدد با رئیس هیئت فوتبال گچساران گفت و ادامه داد: در این نشست مقرر شد تلاش مجددی در راستای حضور ادارات در مسابقات فوتسال ماه رمضان انجام شود و در همین راستا دست ادارات را در انتخاب بازیکن از دیگر ادارات باز گذاشتیم که متأسفانه باز هم با عدم استقبال ادارات مواجه شدیم.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال گچساران افزود: من متأسفم برای ادارات گچساران که آیا واقعا این ادارات از پرداخت 300 هزار تومان برای حضور در مسابقات فوتسال ماه رمضان عاجز هستند.

وی یادآور شد: امسال در مسابقات فوتسال یاسوج افزون بر 70 تیم حضور دارند، که سئوال من این است آن ادارات از کجا هزینه خود را تأمین می‌کنند که ادارات گچسارانی از آن عاجز هستند.

فارس



تاریخ انتشار : 25 تیر 1392 12:02



» اخبار مرتبط:

  • مرصاد دهدشت قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان گچساران شد
  • برگزاری مسابقات جام رمضان با شرکت 12 تیم در دهدشت
  • مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات شهرستان بویراحمد
  • با برگزاری چهار دیدار مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج آغاز شد
  • جام فوتسال ویژه ادارات كهگیلویه در ماه رمضان برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler