مشروح اخبار


» تکذیب صحبت‌ های جنجالی رضا صادقی



مدیر دفتر موسیقی ارشاد گفت: صحبت‌های آقای صادقی در خصوص مجوز ندادن دفتر موسیقی برای آلبوم و کنسرت وی صحت ندارد. وی اواخر مردادماه در بندر انزلی، بندرعباس و شیراز به اجرای برنامه می‌پردازد و تقاضایی هم برای آلبوم جدید نداشته است.

*تکذیب صحبت‌های رضا صادقی توسط مدیر موسیقی ارشاد

«علیرضا پاشایی» مدیر دفتر موسیقی ارشاد در پاسخ به صحبت‌های انتقادی «رضا صادقی» خواننده، در خصوص انتشار آلبوم و کنسرت‌هایش، اظهار داشت: صحبت‌های آقای صادقی در خصوص مجوز ندادن دفتر موسیقی برای آلبوم و کنسرت وی صحت ندارد و می‌توان گفت این‌ها «قصه» است. آخرین آلبوم وی زمستان 91 با عنوان «همین» منتشر شده و با همین آلبوم بارها در برج میلاد اجرای کنسرت داشته است.

* رضا صادقی در بندر انزلی، شیراز و بندرعباس کنسرت می‌دهد

پاشایی در پاسخ به اینکه چرا در حال حاضر مجوز اجرای کنسرت «رضا صادقی» صادر نمی‌شود،‌ گفت: آخرین تقاضای رضا صادقی برای اجرا در مناطق جنوبی کشور همچون بندرعباس و شیراز دیروز به دست ما رسیده که کارهای آن در حال انجام است. تقاضای کنسرت دیگری هم برای 31 مردادماه در بندرانزلی داشته است که کارهای آن انجام گرفته و برای گرفتن استعلام به گیلان فرستادیم.

* آلبوم «همین» جزء برنامه‌های کنسرت صادقی است

مدیر دفتر موسیقی ارشاد در پاسخ به اینکه چرا دفتر موسیقی مجوز اجرای آلبوم «همین» را برای کنسرت صادقی صادر نمی‌کند، تصریح کرد: اصلا اینگونه نیست. صادقی ماه گذشته در برج میلاد تهران با آلبوم «همین» بارها کنسرت داشته است. اکنون هم برای شهرهای شیراز،‌ بندرعباس و بندر انزلی تقاضای اجرا با آلبوم «همین» را داشته است که بیشتر کارهای اداری وی انجام گرفته است.

* صدور حکم جلب مدیر دفتر موسیقی به خاطر رضا صادقی

پاشایی در پاسخ به این سوال، چه کسی مقصر مسائل پیش آمده رضا صادقی است،‌ تصریح کرد: رضا صادقی یکسری تعهداتی نسبت به تهیه کننده خودش داشته که انجام نداده است. تهیه کننده در ابتدا به دادسرای رسانه شکایت کرد و دادسرا هم جلوی کار ایشان را گرفت، همان ماجرایی که منجر به صدور حکم جلب مدیر قبلی دفتر موسیقی ارشاد آقای میرزمانی شد چرا که به صادقی مجوز داده بود که در آن زمان به خاطر مسائل دادگاه درست نبود. بعد از ورود من به این دفتر ماجرا جمع و جور شد. دوستان را آوردیم و نشاندیم و گفتیم کار را تمام کنند.

* تهیه کننده رضا صادقی از دریافت 150 میلیون تومان صرف نظر کرد

وی در ادامه افزود: با همین دهان روزه بگویم لطفی که من در حق صادقی کردم کسی دیگر انجام نداده است. جلسه‌ای که برای او با تهیه کننده گذاشتم،  نزدیک به 150 میلیون تومان از بدهی‌های رضا صادقی توسط تهیه کننده‌اش صرف‌نظر شد.




تاریخ انتشار : 31 تیر 1392 02:56



» اخبار مرتبط:

  • بهنام صفوی با "سوء‌تفاهم" به شیراز آمد +عکس
  • مجوز کنسرت برای خانم‌های خواننده
  • یک کلاهبرداری ۴۰ میلیونی دیگر از «رضا صادقی»
  • برای بازار نمی‌خوانم،‌ باید حال دلم خوب باشد
  • پردرآمدترین خوانندگان پاپ ایرانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام