مشروح اخبار


» چرا تاجگردون را تخریب می کنیم؟





فریبا رحمان پور : یادمان باشد زمستان سرد را ! روزهایی که اصولگرایان سرمست از پیروزی خود در میدان بی رقیب مجلس ندای مرگ بر اصلاحات سر می دادند و نه تنها آن را مرده می خواندند ، بلکه به قول خودشان در تشیع جنازه اصلاحات شرکت کرده و بر قبر اصلاحات فاتحه خواندند ! روزی نبود که از تریبون های یک طرفه ناسزایی نثار اصلاح طلبان و لیدرهای آنان نشود.

اما آمد ! در آن روزها ........ تا گذشته چراغ راه آینده اش باشد و از هجمه ها و درشت گویی ها خوف به خود راه نداد .

تاج گردون ؛ در روزهایی که دولت و مجلس و تمامی مدیران اصولگرا بود ، در روزهایی که اصلاح طلبی جرم و اصلاح طلبان مجرم بودند آمد ...

حتی مکانی برای سخنرانی و نطق انتخاباتی به تاج گردون ندادند که ایشان در ملک شخصی اش به ایراد سخن پرداخت و دیدیم که نه تنها مردم گچساران و باشت ! فارس ، بهبهان ، بویراحمد و کهگیلویه همه آمدند تا سخنان تاج گردون اصلاح طلب را در بطن دولت و مجلسی اصولگرا بشنوند و این نوای تاج گردون برای همیشه در ذهنشان مانده که آن روز با صدای رسا گفت : من تاج گردون اصلاح طلب ، قسم می خورم از همه اصولگرایان اصولگرا ترم !

و با تمام هجمه ها ، کارشکنی ها ، نامهربانی ها و ناملایمات مردم ردای وکالتشان را بر قامت استوار تاج گردون اصلاح طلب در مجلس اصولگرا پوشاندند .

آری ! آن روزی که رهبر اصلاحات سید محمد خاتمی برایشان نوشت برادر درد آشنایم دکتر غلام رضا تاج گردون ! یعنی اینکه منش و راه و طریق تاج گردون حتی از کلام سید اصلاحات هم پیدا بود .
کسانی که نگران صندلیشان بودند می گفتند از تاج گردون اصلاح طلب کاری بر نمیاد چون دولت و مجلس اصولگراست ! پس چرا اکنون اصلاحات را وارونه خوانی و بازوی توانمند اصلاحات را که خرد شدنی نیست می خواهند خرد کنند ؟
همه آنهایی که در استان ما مخالف تاج گردون بودند بارها خیلی از زحمتکشان انقلاب و دوستداران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را هم زیر سوال بردند .

منتقدان تاج گردون آنانی بودند که امسال افرادی که ۸ سال رییس جمهور بوده، رییس مجلس بوده، فرمانده جنگ بوده، رییس مجلس خبرگان بوده، امام جمعه تهران بوده و کسی که الان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام است را جاسوس ، منافق و ضد انقلاب می خواندند .

بدانید که ؛ ما در مجلس بازوان اصلاح طلبی چون تاج گردون داشتیم که حضور مردان اصلاحات در صحنه قدرت پررنگ و میدان داری آنان حفظ شد ، حضوری که بواسطه آن شرایط موجود اعتدال رقم خورد .

اکنون که اصلاح طلبان و اعتدال گرایان پس از گذار از آن زمستان سرد دوباره جوانه زدند و علی رغم همه کاستی ها نشان دادند که با بلوغی بسیار فراتر از ادوار قبل به میدان آمده اند چرا باید اصلاح طلبان واقعی دیارمان را تخریب کنیم ؟ چرا باید مدعی شویم که یک شبه و خلق‌الساعه می توان اصلاح طلب شد ؟!

کسانی هم که مدعی هستند آقای تاج گردون خود را به اصلاحات پیوند زده ، بدانند که قدر زر زرگر شناسد ؛ قدر گوهر ، گوهری !

اگر قرار باشد بازهم اصلاح طلبان واقعی و مدیران شایسته و توانایی که با تجربیات گرانسنگ سالها خانه نشین شده بودند را باز کنج انزوا برایشان بجوییم چگونه انتظار داشته باشیم خواسته های مد نظر مردم محقق شود؟ یادمان باشد که اصلاحات یعنی شایسته سالاری ، و اصلاح طلبان و اعتدال گرایان این بار کلید در دست داشتند نه داس !




تاریخ انتشار : 31 تیر 1392 03:14



» اخبار مرتبط:

  • وعده معاون رئیس جمهور برای برطرف کردن مشکل نیروگاه گچساران
  • تاجگردون پس از دیدار با روحانی از زمان اعلام کابینه خبرداد
  • پیام نوروزی غلامرضا تاجگردون
  • نامه تاج گردون به احمدی نژاد
  • بزرگواری وحمایت از اصلاح طلبان در انتخابات آینده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler