مشروح اخبار


» مهم‌ترین مشکل درورزش فوتبال استان نبود اسپانسر میباشد/دربررسی دستاوردهای فوتبال مطرح شد



رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، هیئت‌های فوتبال استان و شهرستان‌ها را عامل رشد و توسعه ورزش فوتبال در کشور دانست و باشگاه‌ها را عامل اصلی رشد فوتبال برشمرد.


 

 

به گزارش راک نیوز به نقل از  فارس ، صبح امروز نخستین جلسه رئیس، دبیر و اعضای کمیته‌ها و رؤسای هیت‌های ورزشی فوتبال در یاسوج برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نیرومند معاون توسعه ورزش اداره‌کل، پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان، کرامت موسوی دبیر هیئت فوتبال و اعضای کمیته‌ها و رؤسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، در خصوص مشکلات موجود در این هیئت و کمیته‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

موسوی رئیس هیئت فوتبال در این جلسه ضمن تقدیر از حضور کلیه اعضای کمیته‌ها و رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها، به تشریح برنامه‌های هیئت فوتبال استان در سال گذشته پرداخت.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، هیئت‌های فوتبال استان و شهرستان‌ها را عامل رشد و توسعه ورزش فوتبال در کشور دانست و باشگاه‌ها را عامل اصلی رشد فوتبال برشمرد.

موسوی تقویت باشگاه‌ها را تقویت هیئت‌های استان‌ها و تقویت استان‌ها را عامل رشد فوتبال کشور دانست.

رئیس هیئت فوتبال این استان ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از رشته فوتبال، از حضور پنج بازیکن تیم فوتسال بانوان فدک بانوان یاسوج در تیم ملی و سه بازیکن تیم فوتبال نوجوانان در مسابقات جام جهانی خبر داد و افزود: در سال گذشته 16 بازیکن در رده‌های مختلف سنی در رده‌های سنی بانوان و آقایان در تیم‌های ملی حضور داشتند که نشان از وجود استعداد در بین جوانان این دیار است.

رئیس هیئت فوتبال این استان از حضور 32 تیم در مسابقات و لیگ‌های مختلف فوتبال کشور در دو بخش آقایان و بانوان در سال گذشته خبر داد. موسوی از حضور 450 مربی دارای کارت مربیگری در استان و کسب عنوان چهارمی از لحاظ برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری دو کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا در سال گذشته خبر داد.

 رئیس هیئت فوتبال این استان نبود اسپانسر در ورزش فوتبال را مهم‌ترین مشکل این هیئت برشمرد.

محمد شفیعی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه توسط هیئت فوتبال استان، فوتبال را پرمخاطب‌ترین هیئت استان برشمرد و از عقد قرارداد با مربیان در شهرستان‌ها خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری منظم کلاس‌های مربیگری فوتبال در استان که در جهت ارتقاء سطح دانش مربیان کمک شایانی کرده است تقدیر کرد و از اختصاص یکی از سالن‌های ورزشی در شهرستان‌ها به هیئت فوتبال خبر داد.



تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1391 23:37



» اخبار مرتبط:

  • رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه استعفا کرد
  • تعریف وتمجید رئیس از انتخاب جواد زرینچه
  • اعضای مجمع سازمان لیگ برتر فوتبال و فوتسال انتخاب شدند
  • کلاس مربیگری سطح یک فوتسال بانوان دریاسوج
  • برگزاری پنج کلاس مربیگری در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler