مشروح اخبار


» آقای استاندار اگر دلت بگیرد ماچه خاکی برسرخود کنیم!



این مسئول ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در آن محل ساختمان‌های نیمه‌کاره هم وجود داشت که گفته می‌شود یکی از آن‌ها مربوط به محیط زیست است و بقیه معلوم نیست به چه دستگاهی تعلق دارد.

وی اذعان داشت: باید هر چه زودتر تکلیف این...


استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد پارک جنگلی یاسوج نگینی که به حال خود رها شده/ لزوم ساماندهی اورژانسی پارک جنگلی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید خود از پارک جنگلی یاسوج گفت: وقتی وضعیت یکی از اماکن بزرگ گردشگری استان را دیدم دلم گرفت که باید هرچه زودتر ساماندهی آن آغاز شود.

خبرگزاری فارس: پارک جنگلی یاسوج نگینی که به حال خود رها شده/ لزوم ساماندهی اورژانسی پارک جنگلی

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ سید حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پارک جنگلی یاسوج نگینی در جنوب ایران است که می‌تواند با اندک توجهی جایگزین بسیاری از اماکن گردشگری در این خطه شود.

وی ادامه داد: به صورت اتفاقی و به تنهایی قسمت‌های مختلف پارک را مورد بازدید قرار دادم که متوجه شدم این پارک چه عظمتی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: متأسفانه این نگین گردشگری مهجور مانده و مورد غفلت واقع شده که باید فکری به حال آن کرد.

صابری افزود: مسئولان گردشگری در نشست کارگروه گردشگری از بعضی کارها در این پارک گفته بودند که امروز متوجه شدم کارهای خوبی در آن‌جا صورت گرفته و به قول خود مسئولان گردشگری مبلغ 900 میلیون تومان در آن‌جا خرج شده است.

این مسئول ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در آن محل ساختمان‌های نیمه‌کاره هم وجود داشت که گفته می‌شود یکی از آن‌ها مربوط به محیط زیست است و بقیه معلوم نیست به چه دستگاهی تعلق دارد.

وی اذعان داشت: باید هر چه زودتر تکلیف این پارک مشخص و ساماندهی آن انجام شود که برای این کار به صورت اورژانسی نشست ساماندهی پارک جنگلی را در هفته آینده آغاز می‌کنیم.

صابری، موقعیت و فضای پارک جنگلی را بسیار بهتر از پارک مهرورزی دانست و بیان داشت: این پارک استعداد جایگزین شدن به جای پارک‌های دیگر شهر یاسوج را دارد چرا که به اندازه 10 تا 12 درجه خنک‌تر از سایر نقاط شهر یاسوج است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به اصحاب رسانه برای تهیه گزارش از این پارک برای معرفی و شناسایی، عنوان کرد: همه جا مشکلات توسط اصحاب رسانه مورد توجه قرار می‌گیرد که به نظر من این پارک با عظمتی که دارد نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

وی، شهر یاسوج را مقصدی خوب برای گردشگران در فصول سال به خصوص تابستان دانست و متذکر شد: به عنوان پیشانی و مرکز استان لازم است اماکن گردشگری شهر یاسوج تجهیز شوند.

توجه بیشتر به تکمیل زیرساخت‌ها و غافل نشدن از بحث بهداشت در اماکن گردشگری از دیگر توصیه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه صنعت گردشگری در این استان بود.
به گزارش راک نیوز ،اینکه استاندار استان بصورت اتفاقی از بزرگ ترین پارک تفریحی پایتخت طبیعت پس از حدود یکسال از مسئولیت استانداری استان بازدید میکند را نمی دانم باید به فال نیک گرفت یا هم چون ایشان دلمان بگیرد .... پاسخش را باید از خود استاندار پرسید!!
اگر برای خدمات ندیده از استاندار جایی برای تشکر وجود ندارد اما راستش رابخواهی برای این صداقت جناب صابری باید به ایشان دست مریزاد گفت .
دست مریزاد صابری جان!
ای یک سال استاندار استان وبی خبر از حال و روز استان!
دست مریزاد!!
حالا که داری  این دم آخری اورژانسی کار میکنی! ،فقط جسارتا به ما بگو منظورت از جمله "باید هر چه زودتر تکلیف این پارک مشخص و ساماندهی آن انجام شود که برای این کار به صورت اورژانسی نشست ساماندهی پارک جنگلی را در هفته آینده آغاز می‌کنیم."
چی بود این "هرچه زودتر منظورت ازکی ؟کجا؟..
اصلا یادم رفت بپرسم مگه پارک ربطی به استاندار داره ؟!
نگو بی ربط گفتم چون خودت گفتی پارک سازی کار شهردار وشهرداریست وظیفه استاندار نیست ،یادت نیست ؟!نشون به همون تل خاک جمع وجورشده معروف   در چند ده متری استانداری!
همان کار ناتمام مهندس نیکزاد .....
آقای استاندار خواهشا پارک را بیخیال شو ،ما اصلا راضی نیستیم بخاطر پارک جنگلی دل نازنین شما بگیرد!
فدای سرت !تا دلت بخواهد اینجا اگر پارک نباشد ،جنگل هست چیزی که کم گیر می آید اسباب گرفتن دل شماست.
قربان آن دل رئوف ومهربونت برم که برای تعطیلی پروژه های مهرماندگار (چه جاده پاتاوه -دهدشت وچه جاده باغچه سادات ) نگرفت ولی برای پارک میگیرد!.
اگر میشود به شهر بازی یاسوج سر نزن چون می ترسم با دیدن آنجا گریه ات بگیرد !خوش نداریم استانداری که هر روز  اخبار کشته شدن هم استانی ها را ازجاده مرگ  _(جاده یاسوج-اصفهان )می شنید وخم به ابرو نمی آورد حالا برای شهر بازی بغض کند.
تا استاندار عزیز ما هستی لطفا به جایی که دلت بگیرد سر نزن .اگر دلت بگیرد ما چه خاکی برسر خود کنیم چون ما به تاریخ کهگیلویه وبویراحمد پرتلاش تر از تو استاندار ندیده ایم .
استانداری که در طول یکسال خدمت صادقانه بتواند توسعه ورزشگاه یاسوج را 2تا 3 درصد به جلو حرکت دهد .
استانداری که در طول مدیریتش در چهارماه دو بار فرودگاه بام نفت ایران را افتتاح کنند و نظاره کند.
استانداری که در جلسات اداری به مدیران بومی بتوپد وکس جرات پاسخ نداشته باشد!
استانداری که حقوق به کارمندان اداره اش ندهد تا درجلوی استانداری تجمع کنند !
استانداری که در روزهای پایانی عمر دولت که معاون وزیر میگوید مافرمانداری را تغییر ندادیم مستقل وشجاعانه تغییر میدهد...
استانداری که مردم اردبیل وقتی از آنجا آمد آنقدر در ازدست دادن چنین مدیری افسوس خوردند که یکی از نمایندگان مجلس  درمورد ایشان با قدر شناسی میگوید :برای ما مهم نیست کی استاندار شود فقط صابری برود !!
 



تاریخ انتشار : 9 مرداد 1392 11:42



» اخبار مرتبط:

  • بنویسیم کهگیلویه و بویراحمد بخوانیم یاسوج
  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد:ترویج مصرف ماهی راه‌حل کاهش ترافیک
  • یک استاندار بومی برای اردبیل یک غیر بومی برای کهگیلویه وبویراحمد
  • سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
  • تجلیل استاندار احمدی نژاد از استاندار خاتمی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler