مشروح اخبار


» اعتراض و تحصن در بیمارستان بوشهر



بر اثر این اعتراض برای ساعاتی اتاق های عمل این بیمارستان تعطیل و کار پذیرش بیماران با مشکل روبرو شد. به درخواست دکتر کشمیری رئیس این بیمارستان معترضین با حضور در سالن اجتماعات بیمارستان به طرح مطالبات خود پرداختند.

جمعی از پرستاران و کادر درمانی جمعی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در اعتراض به عدم پرداخت کامل حقوق و مزایای خود دست به تحصن و اعتراض زدند.
.

http://www.nasimjonoub.com/files/1392/05/398889.jpg

به گزارش پایگاه خبری راک  نیوز، عدم پرداخت حقوق و مزایای کادر درمانی و کارکنان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در ماههای گذشته باعث شد تا تعدادی از آنان دست از کار کشیده و خواستار پرداخت کامل حقوق و مزایای معوقه خود شوند.

بر اثر این اعتراض برای ساعاتی اتاق های عمل این بیمارستان تعطیل و کار پذیرش بیماران با مشکل روبرو شد.

به درخواست دکتر کشمیری رئیس این بیمارستان معترضین با حضور در سالن اجتماعات بیمارستان به طرح مطالبات خود پرداختند.

کارکنان و پرستاران بیمارستان بوشهر با حضور در سالن اجتماعات به شدت نسبت به وضعیت مالی بیمارستان اعتراض نموده و از بی توجهی به مشکلات خود ابراز گلایه نمودند.

به نوشته نسیم جنوب؛ آنان در سخنانی به عدم پرداخت چندین ماهه اضافه کار و کارانه خود اعتراض نمودند.

پرستاران و کارکنان معترض در سخنان خود اظهار داشتند که حق مسکن آنان به مدت 18 ماه است که پرداخت نشده است. همچنین 18 ماه است که مزایایی از جمله حق لباس به آنها تعلق نگرفته است.

از جمله موارد اعتراضی آنها حذف حق جذب آنها از حقوق تیر ماه و پرداخت نشدن آن در ماه گذشته بوده است در حالیکه حق جذب بطور قانونی در حکم حقوقی کارکنان لحاظ شده است.

بروز این مشکلات در حالی است که بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با درآمد میانگین ماهانه بالای یک میلیارد تومان، یکی از مراکز درآمدزای درمانی کشور محسوب می گردد.

در این جلسه دکتر کشمیری رئیس بیمارستان نیز از تلاش خود برای رفع این مشکلات سخن گفت و اظهار امیدواری نمود که با مدیریت دکتر حیدری در دانشگاه علوم پزشکی به زودی ابن مشکلات رفع گردد.

اعتراض پزشکان متخصص درمانگاه تخصصی ابوالفضل

اعتراض پرستاران و کادر درمانی بیمارستان بوشهر در حالی است که هفته گذشته نیز شاهد اعتراض جمعی از پزشکان متخصص درمانگاه تخصصی ابوالفضل بوشهر بودیم.

در هفته گذشته تعدادی از پزشکان متخصص در اعتراض به عدم پرداخت کارانه خود در ماههای گذشته، در محل درمانگاه حضور نیافته و از پذیرش بیمار خودداری نمودند.

حدود 19 ماه است که کارانه پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از سوی مدیریت این دانشگاه به آنان پرداخت نشده است. این موضوع سبب اعتراض جمعی از پزشکان متخصص بوشهری شد که خواستار توجه دکتر حیدری رئیس دانشگاه علوم پزشکی به پرداخت کارانه خود که از دی ماه 90 تا کنون پرداخت نشده است، می باشند.

عدم پرداخت کارانه پزشکان متخصص در طی 19 ماه گذشته در بوشهر در حالی است که مدیر درمان تامین اجتماعی استان در هفته گذشته با اشاره به پرداخت کلیه مطالبات مراکز طرف قرارداد گفت: کلیه صورت حساب های ارسالی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی حسب نرم مطالباتی به صورت کامل پرداخت شده و دانشگاه علوم پزشکی هیچ گونه طلبی از تامین اجتماعی ندارد.

وی افزوده است: کل صورتحساب های بستری بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی در طی سال گذشته 158 میلیارد ریال بوده که به مرور و به صورت کامل پرداخت شده است.



تاریخ انتشار : 10 مرداد 1392 02:51



» اخبار مرتبط:

  • بازدید سرزده رئیس علوم پزشکی استان از بیمارستان دهدشت
  • معوقات‌پرستاران تادوماه‌آتي پرداخت‌می‌شود ‌
  • تحصن کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عدم پرداخت مطالبات معوقه
  • پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس 115 باشت کلنگ‌زنی شد
  • هایده حافظ‌قرآن رئیس جدید بیمارستان شهیدرجایی گچساران شد/اولین بانوی رئیس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler