مشروح اخبار


» استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس



رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی فارس گفت: نیروی انتظامی استان فارس جهت تکمیل کادر افسری در رشته های دانشگاهی مورد نیاز از بین فارغ التحصیلان کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا جهت رسته های مختلف ناجا استخدام می کند. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدباقر دهقان" اظهار کرد: ثبت نام اولین مرحله استخدامی افسری استان فارس از تاریخ ۲/۲/۹۱ لغایت ۱۲/۲/۹۱ صورت می گیرد و در تاریخ ۱۴/۲/۹۱ کارت ورود به جلسه توزیع و ساعت ۸ صبح جمعه مورخه ۱۵/۲/۹۱ آزمون برگزار می شود و نتیجه آزمون نیز روز یکشنبه ۱۷/۲/۹۱ در مرکز گزینش فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام می شود.

 

وی در خصوص مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه خاطر نشان کرد: اصل شناسنامه و کارت ملی، اصل گواهینامه رانندگی، اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت با معدل حداقل ۱۳ به بالا در کلیه مقاطع قید شده، دو قطعه عکس ۴*۳ جدید، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی و یا برگ اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که ۴ ماه به اعزام آن مانده باشد و مشخص بودن گروه خونی و کدپستی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

ایشان اضافه کرد: حداکثر سن جهت دارندگان مدرک کاردانی ۲۵ سال، کارشناسی ۲۷ سال، کارشناسی ارشد ۲۸ سال و دکترا ۳۰ سال می باشد و در صورت انجام خدمت دوره ضرورت ۲ سال به حداکثر سن اضافه می شود و در صورت عضویت فعال بسیج بیشتر از یک سال یا فرزندان شهدا و بستگان درجه یک خانواده شهید وایثارگر و فرزندان نیروهای مسلح و بازنشستگان در معدل یک نمره و قد ۵ سانتی متر (۱۶۵) کمتر در نظر گرفته می شود .

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به این که کلیه داوطلبان می بایست بومی استان فارس باشند گفت: زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی، مبانی رایانه، معلومات عمومی، هوش و استعداد تحصیلی و دانستنی های انتظامی از منابع آزمون است .

سرهنگ دهقان در خصوص نحوه ثبت نام و محل آن افزود: ثبت نام به صورت حضوری در مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی فارس به آدرس: بلوار سلمان فارسی - خ سفر - میدان سفر روبروی ترمینال کاراندیش می باشد و تلفن گویای ۰۷۱۱۲۱۸۲۷۲۳ و تلفن های ۲۱۸۲۷۰۱ و ۰۷۱۱۲۱۸۲۷۱۸ آماده پاسخگویی به سؤالات داوطلبان است.




تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت 1391 14:27



» اخبار مرتبط:

  • استخدام درجه‌دار در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش
  • ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد آغاز شد
  • آگهی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 92
  • آگهی استخدام در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا-آجا
  • آگهی استخدام نیروی انتظامی با مدرک دیپلم در بندر عباس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام