مشروح اخبار


» اتفاقی عجیب در بیمارستان دهدشت!/ بیماری که بر اثر شکستگی پا دارفانی را وداع گفت!



روز گذشته اتفاقی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت رخ داد که شاید کمی عجیب به نظر برسد. بیماری که بر اثر تصادف و شکستی پا به بیمارستان مراجعه کرده بود پس از..


 
اتفاقی عجیب در بیمارستان دهدشت

بیماری که بر اثر شکستگی پا دارفانی را وداع گفت!

بیماری که بر اثر شکستگی پا دارفانی را وداع گفت!

روز گذشته اتفاقی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت رخ داد که شاید کمی عجیب به نظر برسد. بیماری که بر اثر تصادف و شکستی پا به بیمارستان مراجعه کرده بود پس از ۴ روز معطلی و عدم معالجه موثر جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، مرحوم عذرا تازش، ۳۵ ساله، متاهل و ساکن دهدشت که بر اثر عبور خودرو از روی پای خود دچار شکستگی در ناحیه ساق پا شده بود و به گفته برادر این مرحوم پس از مراجعه به بیمارستان و تقاضای معالجه با تعلل ۴ روزه مواجه شده که این امر منجر به فوت این بیمار می گردد.


برادر مرحومه در این ارتباط گفت: در روز ۱۳ مرداد با تصادفی که برای مرحوم بوجود آمد و منجر به شکستگی ساق پای او شد، بلافاصله وی را به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل کردیم که با یک پانسمان ساده بر روی پای مرحوم، وی را به بخش داخلی برای نوبت جراحی فرستادند.


وی ادامه داد: ۴ روز بعد یعنی در روز ۱۶ مرداد ساعت ۱۰ صبح مرحوم را به اتاق عمل برده و تنها پس از دقایقی به ما اطلاع دادند که بیمار فوت کرده است.


این برادر داغدار می گوید: طبق گفته شاهدان عینی در اتاق عمل، بیمار اول بیهوش شده و با شوک الکتریکی به هوش آمده و متاسفانه در بیهوشی مجدد از دنیا می رود و پزشکان علت اولیه مرگ را "آمبولی ریوی" یا همان بازگشت خون به ریه عنوان کرده اند، و این در حالی است که مرحومه سابقه هیچ گونه بیماری نداشته است.


وی اضافه کرد: ما معتقدیم که این مرگ فقط و فقط در اثر سهل انگاری و تعلل پزشکان و عوامل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اتفاق افتاده و به همین منظور با شکایت از پزشک و عوامل اتاق عمل، تقاضای کالبد شکافی کردیم که قرار است نتیجه اولیه تا ده روز دیگر در اختیار خانواده مرحوم قرار گیرد و نتیجه نهایی نیز طی دوماه آینده اعلام خواهد شد.


برادر مرحوم که در مرگ خواهر خود بسیار متاثر بود گفت: هر چند که دیگر خواهر من زنده نخواهد شد، ولی امیدوارم با رسانه ای شدن این موضوع و حساس شدن افکار عمومی نسبت به وضعیت بهداشتی و درمانی در شهر دهدشت، هم مسئولان به فکر چاره ای باشند و هم دیگر شاهد این اتفاقات در شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت نباشیم.


منبع:سایت استان کهگیلویه و بویر احمد



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1392, 02:38



» اخبار مرتبط:

  • اهداي اعضاي جوان لنده‌اي به 3 بيمار
  • تردید در مرگ یک بیمار دهدشتی/ پرونده به پزشک قانونی ارجاع شد
  • ازفسا تا دهدشت /عجیب و خواندنی
  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی دهدشتی به بیماران نیازمند
  • حمله چند اوباش به یک پزشک در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟