مشروح اخبار


» مرگ 4 نفر بر اثر سوختگی در استان کهگیلویه و بویراحمد در...



دکتر کامروز امینی  افزود: این تعداد مربوط به  دو شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا می باشد و در شهرستانهای گچساران و کهگیلویه موردی نداشتیم.وی اظهار کرد:

alt

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار ماه امسال 4 نفر در استان بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند که هر  4 نفر آنها زن بودند.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  دکتر کامروز امینی  افزود: این تعداد مربوط به  دو شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا می باشد و در شهرستانهای گچساران و کهگیلویه موردی نداشتیم.

وی اظهار کرد: در چهار ماه سال 91 هیچ مورد فوتی ناشی از سوختگی نداشتیم با این وجود در سالجای این تعداد 4 برابر شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کل فوتی های مرد و زن ناشی از سوختگی استان در سال گذشته پنج نفر بوده که از این تعداد چهار نفر زن و یک نفر مرد بوده که سه مورد مربوط به شهرستانهای بویراحمد و دنا و دو مورد مربوط به شهرستان کهگیلویه بوده است.

دکتر امینی بیان کرد: مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در چهار ماه امسال در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش افزایشی نداشته است.

وی تصریح کرد: در چهار ماهه‌ی ابتدایی امسال یک نفر مرد بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهرستان بویراحمد جان خود را از دست داد که در مدت مشابه سال گذشته نیز یک زن بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست داده بود.

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در بحث فوتی های ناشی از گاز منوکسید کربن طبق سالنامه آماری پزشک قانونی در سال گذسته استان با توجه به جمعیت در بین 31 استان کشور رتبه 28 را داشته است.

دکتر امینی عنوان کرد: طبق سالنامه آماری پزشکی قانونی در سال گذسته این استان در رابطه با فوتی های ناشی از سوختگی در چهار ماه سالجاری در بین 31 استان کشور جایگاه 19 را داشت.

ایسنا



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1392 16:13



» اخبار مرتبط:

  • 12نفر در اثر مصرف مواد مخدر درکهگیلویه و بویراحمدجان باخته اند
  • مرگ خاموش دو جوان در یکی از روستاهای کهگیلویه وبویراحمد
  • مرگ 39 نفر بر اثر مصرف الکل
  • آمار بیماران خاص در کهگیلویه و بویراحمد/ بالاتر از میانگین کشوری
  • 305مورد مرگ غیر طبیعی سال گذشته در كهگیلویه و بویراحمد رخ داده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler