مشروح اخبار


» یاران احمدی نژاد رفتنی شدند ،امروز مرتضوی رفت!



درحالی که هفته گذشته خبر رسید در آخرین روزهای دولت دهم، سعید مرتضوی به عضویت هیات مدیره تامین اجتماعی درآمده است، اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی..

درحالی که هفته گذشته خبر رسید در آخرین روزهای دولت دهم، سعید مرتضوی به عضویت هیات مدیره تامین اجتماعی درآمده است، اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عضویت او را لغو کرد.

alt به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  هفته گذشته البته انتصاب مرتضوی به عضویت هیات مدیره تامین اجتماعی درحالی عنوان شد که برای حضور در هیات مدیره نیاز به طی شدن مراحل قانونی است؛ پس از پیشنهاد وزیر باید حضور اعضای هیئت امنا به تصویب شورای عالی رفاه و تأمین برسد که 10وزیر عضو آن است و سپس رئیس جمهور نیز تأیید کند.

امروز اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ترکیب اعضای قانونی هیات امنای تامین اجتماعی ، اعضای قبل از تاریخ 1/5/1392 است.

در خبری که روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده، چنین آمده است: در پی انتشار اخباری مبنی بر انتصاب مدیر عامل و ترکیب هیات امنای تامین اجتماعی ، روابط عمومی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص ترکیب هیات امنای تامین اجتماعی به اطلاع می رساند مراحل قانونی تعیین اعضای هیات امنای تاین اجتماعی مبتنی بر پیشنهاد وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی می باشد که با توجه به عدم تحقق شروط مذکور در تصمیمات اخیر هیچ گونه تغییری در ترکیب اعضای قبلی هیات امنای مذکور از نظر این وزارتخانه صورت نپذیرفته و اعضای قانونی هیات امنا ، اعضای قبل از تاریخ 1/5/1392 است.

بدیهی است پس از بررسی های لازم ترکیب اعضای جدید هیات امنا با پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی مشخص گردیده و به اطلاع عموم خواهد رسید.

با این حکم، حضور مرتضوی در تامین اجتماعی پایان یافته است. چون زمان صدور حکم برای مرتضوی در مرداد ماه ۹۲ است. ضمن اینکه ماموریت مرتضوی در تامین اجتماعی  ۱۸ مردادماه هم به پایان رسید و پس از آن اعلام شد او عضو هیات مدیره تامین اجتماعی شده است.

پیش از این علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین روز کاری اش گفته بود: اگر موضوعی به صورت قانونی انجام نشده باشد آن را ابطال می کنم.



تاریخ انتشار : 27 مرداد 1392 22:41



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری تجمع برای محاکمه مرتضوی
  • پاداش‌های 840 میلیونی در تامین اجتماعی
  • یک «وعده سرخرمن» دیگر از دولت دهم
  • اسم مرتضوی از سایت وزارت رفاه حذف شد
  • سعید مرتضوی از سمت خود عزل شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler