مشروح اخبار


» نماینده شیراز : از روحانی انتظار بیشتری داشتیم/ آخرین وضعیت نامزدهای استانداری فارس



وی با اشاره به اینکه استان فارس از نیروی انسانی توانمند فراوان برخوردار است یادآور شد: بارها قبل از معرفی کابینه پیشنهادهای مختلفی را به عنوان نفرات توانمند ارایه کردیم که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: فارس دارای ن.

ضرغام صادقی می گوید: انتظار نمایندگان فارس از رئیس جمهور استفاده از بیش از یک نیروی استان فارسی در کابینه بود.


نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار نمایندگان استان فارس از رئیس جمهور استفاده از بیش از یک نیروی استان فارسی در کابینه بود.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، ضرغام صادقی با اشاره به اینکه استان فارس از نیروی انسانی توانمند فراوان برخوردار است یادآور شد: بارها قبل از معرفی کابینه پیشنهادهای مختلفی را به عنوان نفرات توانمند ارایه کردیم که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: فارس دارای نیروهای متخصص و توانمند فراوان در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی و... است که جا داشت رئیس جمهور منتخب به این گزینه ها نیز توجه می کرد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدم وجود نیرو های استان فارس در کابینه نشان از ضعف نمایندگان فارس نیست یادآور شد: نمایندگان استان فارس طی چندین جلسه افراد مورد تایید و منتخب را معرفی کردند که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت.

http://drzsadeghi.ir/Files/MyDocuments/dr.jpg

استاندار جدید فارس باید در حد وزیر باشد

صادقی که با مهر گفتگو کرده، در ادامه سخنان خود در خصوص آخرین وضعیت نامزدهای استانداری فارس، گفت: از جناح ها و گروه های مختلف افرادی برای کسب صندلی استانداری فارس معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: طی جلسه ای که با وزیر کشور داشتیم گفته شد که اگر قرار است استاندار فارس تغییر کند شخصی باید جایگزین شود که در حد وزارت باشد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استاندار آینده فارس باید بدون نگاه سیاسی انتخاب شود.

 

 

 



تاریخ انتشار : 31 مرداد 1392 13:55



» اخبار مرتبط:

  • درخواست نماینده شیراز از استاندارفارس برای عزل مدیران کل و...
  • نماینده شیراز در مجلس اعلام کرد: اسامی گزینه های استانداری فارس
  • 4 گزینه استانداری تهران
  • زمزمه پیوستن نماینده شیراز به کابینه روحانی
  • شیرازی هایی که می‌توانند در کابینه روحانی باشند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler