مشروح اخبار


» اعتراف داماد به قتل هولناک خواهر زن



مردی که در پی وسوسه شیطانی، خواهرزنش را در بخش گلستان شهرستان بهارستان کشته بود، پس از دستگیری به جنایت اعتراف کرد.

پایگاه خبری راک نیوز: روز سیزدهم مرداد امسال زنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 بخش گلستان در غرب استان تهران تماس گرفت و از کشته شدن زن جوان همسایه خبرداد. در پی این تماس، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی بهارستان با اعزام به محل،در طبقه پنجم ساختمان با جسد زن صاحبخانه ـ در حالی که وسایل خانه نیزبه هم ریخته بود ـ مواجه شدند.

با کشف جسد و گزارش موضوع به رجبی، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای گلستان و هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. شواهد نشان می داد زن جوان ابتدا خفه شده و سپس با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

در بررسی از خانه مقتول نیز معلوم شد، تعدادی از لباس های شوهر او، دسته کلید خانه و گوشی تلفن همراه مقتول سرقت شده است.

مشاجره مقتول با عامل جنایت

با تشکیل پرونده ای در این رابطه، در تحقیق از همسایگان مقتول نیز معلوم شد آنها صدای مشاجره از خانه مقتول را در حالی شنیده اند که او نام همسرش را چند بار صدا زده و سپس دیگر صدایی نشنیده اند و به گمان مشاجره خانوادگی مداخله نکرده اند.

در ادامه تحقیقات و احضار خانواده مقتول به پلیس آگاهی مشخص شد آنها روز حادثه چند بار با تلفن خانه دخترشان و بارها با با تلفن همراهش تماس گرفته اند، اما کسی پاسخگو نبوده و به همین دلیل به خانه فرزندشان رفته و با جسدش روبه رو شده اند.

بی گناهی شوهر مقتول

در ادامه کار آگاهان جنایی به شوهر مقتول ظنین شده و تحقیق از او را ادامه دادند که وی مدعی شد روز حادثه در محل کارش در تهران بوده و در پی تماس خانواده همسرش، متوجه مرگ او شده است. در ادامه با بررسی در این ارتباط و وجود مدارکی، معلوم شد گفته های شوهر مقتول صحت داشته و او در جنایت نقشی ندارد.

ردپای شوهر خواهر در قتل

با مشخص شدن بی گناهی شوهر مقتول،جستجو برای دستگیری عامل جنایت ادامه یافت تا این که چند روز پیش ماموران اطلاع یافتند مقتول پیش از مرگ، تلفنی با مردی صحبت کرده و قرار بوده او به عنوان مهمان به خانه شان بیاید. بنابراین تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی بهارستان روی این فرد متمرکز و مشخص شد هویت مالک خط تلفن، شوهر خواهر مقتول بوده است بنابراین وی تحت تعقیب قرار گرفت، اما خانه اش را ترک کرده بود و کسی هم از او خبری نداشت.

جستجو برای دستگیری متهم ادامه یافت و سرانجام او درحومه شهرستان بهارستان، دستگیر شد.

اعتراف متهم

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل اعتراف و عنوان کرد روز حادثه وقتی به خانه خواهر زنش رفته و او را تنها دیده، وسوسه شده وی را مورد آزار و اذیت قرار دهد که مقتول با او درگیر شده و وی را کشته است.

متهم در ارتباط با نحوه جنایت گفت: آن روز وقتی با تلفن همراه خواهر زنم تماس گرفتم و متوجه شدم در خانه تنهاست، وسوسه شدم و به خانه اش رفتم. در آشپزخانه بود که به او حمله ور شده و وی را به اتاق نشیمن کشاندم. فریاد می زد و می خواست رهایش کنم. چند بار با به زبان آوردن نام شوهرش، خواست به خاطر او از این کار منصرف شوم. در جدال با من قصد فرار داشت که صدای همسایه شان را شنیدم. ترسیدم و ابتدا خفه اش کردم، سپس با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به وی زدم.

همان موقع با دستپاچگی تعدادی از لباس های شوهرش را همراه گوشی تلفن همراه مقتول و دسته کلید خانه شان که اثر انگشتم روی آن بود، سرقت کرده و با به هم ریختن لوازم خانه، وانمود کردم دزد آمده و پیش از این که همسایه ها متوجه شوند، فرار کردم.

به گزارش جام جم،متهم ادامه داد: وقتی به خانه رفتم و لباس هایم را عوض کردم، دقایقی بعد همسرم در تماس با من ماجرای کشته شدن خواهرش را اطلاع داد و خواست نزدشان بروم. برای این که کسی به من شک نکند، لباس سیاه به تن کرده و ابتدا به خانه مقتول و سپس به خانه پدری اش رفتم. عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی کرد. در روز خاکسپاری و مراسم سوگواری مقتول حضور داشتم و گریه می کردم.

بنا بر این گزارش با دستور بازداشت موقت برای متهم تحقیق از او ادامه دارد.




تاریخ انتشار : 3 شهریور 1392 21:52



» اخبار مرتبط:

  • پایان خونین شراکت با خواهر زن
  • قتل هوو با چاقو و ساطور
  • قتل خواهر زن بعد از تعرض به وی
  • قتل خواهر با انگیزه نامشخص
  • سوء ظن برادر به خواهر، به قتل خواهر منجر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler