مشروح اخبار


» مراسم تودیع ومعارفه اعضای قدیم وجدید شوراهای شهر وروستا قلعه رئیسی وچاروسا با حضور فرماندار کهگیلویه



با حضور فرماندار کهگیلویه امام جمعه قلعه رئیسی وبخشدار چاروسا واعضای قدیم وجدید شوراهای شهر وروستا مراسم تودیع ومعارفه برگزار گردید.در این مراسم

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ با حضور فرماندار کهگیلویه امام جمعه قلعه رئیسی وبخشدار چاروسا واعضای قدیم وجدید شوراهای شهر وروستا مراسم تودیع ومعارفه برگزار گردید.
در این مراسم سید رضا غلامی مقدم بخشدار چاروسا ضمن خیر مقدم به آنها شوراها را نماد وابستگی وایجاد تعامل مردم با مسئولین دانست واز زحمات شوراهای قبل تقدیر نمود واز شورا جدید هم خواست که با تعامل خود با مسئولین مشکلات روستاها و شهرهای خود را حل نمایند.
سپس حجه الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی بعنوان دیگر سخنران در این مراسم گفت:شوراها در روستا ها  وشهر هامی توانند بسیاری از مشکلات ومعضلات خود را بررسی نمایند وی نقش شوراها را معمولاً به عنوان فراهم آوردن محلی برای گردآمدن صاحب‌نظران در مورد یک موضوع و مشورت بر سر موضوع مورد نظر دانست.
ایشان ادامه داد: تصمیمات گرفته‌شده در شوراها باید در چارچوب قانون باشد.وی از اعضای شوراها خواست تا در سطح روستاهای خود برنامه های فرهنگی ومذهبی را افزایش دهند.
جعفری فرماندار کهگیلویه هم در این مراسم گفت:شوراها باید با نیت خالص که همان نیت کمک به مردم باشد را سرلوحه کار خود قرار دهند و نکند قیامت خود را به دنیا بفروشند و هر کار را در حوزه قانونی انجام دهند
ارشدترین نماینده دولت در شهرستان از شوراهای روستاها خواست که جهت انتخاب دهیاران از جوانان بیکار و کسانی که توانایی دارند را در روستاها انتخاب کنند ایشان همچنین از شورای شهر هم خواست که جهت انتخاب شهرداران خود به تخصص آن شهردار دقت نمایند واز انتخاب قومی قبیله ای شهردار ودهیار خوداری کنند که در آینده به مشکل برخورد خواهند کرد.
فرماندارشهرستان کهگیلویه؛ شوراها را حلقه وساطت وهمبستگی مردم با مسئولین دانست و از آنها خواست که این حلقه را سست نکنند که فردا با آه وناله مردم همراه می باشند.
به گزارش خبرنگار ما در پایان این مراسم که با حضور140نفر از اعضاهی شوراهای شهر وروستا بخش چاروسا برگزار گردید علی الهامی رئیس شورای شهر قلعه رئیسی سوگند نامه را قرائت و بقیه افراد حاضر در مراسم آن را تکرار نمودند.
حسن آرمند،خبرنگار راک نیوز-بخش چاروسا



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1392 22:19



» اخبار مرتبط:

  • شهردارقلعه رئیسی درکهگیلویه منصوب شد.
  • تودیع ومعارفه رئیس دادگاه عمومی چاروسا
  • نشست شورای اداری چاروسا باحضورفرماندارکهگیلویه
  • نشست امام جمعه قلعه رئیسی جوانان
  • تودیع ومعارفه بخشدار چاروسا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام