مشروح اخبار


» فرهنگیان برای نقل و انتقال اضطراری تا فردا مهلت دارند



صابری اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در ادارات، فرآیند انتقال اضطراری (موقت) درون‌استانی در سامانه‌ای با رعایت ضوابط و مقررات و شرایط به ادارات آموزش و پرورش تفویض شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان استفاده


 رئیس امور اداری آموزش و پرورش فارس: فرهنگیان برای نقل و انتقال اضطراری تا فردا مهلت دارند

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس با اعلام شرایط و ضوابط نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان فارس اعلام کرد که برای ثبت‌نام در سامانه تنها یک روز فرصت باقی مانده است.

خبرگزاری فارس: فرهنگیان برای نقل و انتقال اضطراری تا فردا مهلت دارند

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، محمدرضا صابری اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در ادارات، فرآیند انتقال اضطراری (موقت) درون‌استانی در سامانه‌ای با رعایت ضوابط و مقررات و شرایط به ادارات آموزش و پرورش تفویض شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان استفاده از نقل و انتقال اضطراری باید تا فردا برای ثبت‌نام در سامانه اینترنتی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس به نشانی http://enteghalat.farsedu.ir اقدام کنند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس در مورد ضوابط و شرایط این انتقال بیان کرد: انتقال این افراد به‌صورت موقت و بر حسب بالاترین امتیاز صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: انتقال متقاضیان (نیروهای مازاد در منطقه) در صورت عدم نیاز به رشته آنان در مقصد، با چند شرط قابل پذیرش است.

صابری تدریس در دوره ابتدایی (برای تمام رشته‌ها)، مربی پرورشی (ویژه رشته‌های الهیات و معارف اسلامی و روانشناسی) و مراقب سلامت (ویژه رشته‌های علوم تجربی و زیست‌شناسی) را مشمول مواردی دانست که با وجود عدم نیاز مقصد انتقال را بلامانع می‌سازد.

به گفته وی هر فرد تنها در یک مورد از این موارد می‌تواند متقاضی انتقال شود.

صابری ابراز داشت: متقاضیانی که در سال گذشته به دلیل نیاز در دوره ابتدایی منتقل شده‌اند و در این دوره تدریس کرده‌اند در صورت تقاضای مجدد برای تدریس در دوره ابتدایی و دارا بودن شرایط و ضوابط در اولویت هستند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: افرادی که در سال تحصیلی جاری به‌صورت موقت یا دائم منتقل شده‌اند مشمول این مرحله از نقل و انتقال نمی‌شوند.

صابری خاطرنشان کرد: انتقال موقت فرهنگیان خواهر دارای فرزند زیر یک سال، بیماران صعب‌العلاج و دانشجویان مشغول به تحصیل به‌ویژه دانشجویان قبولی سال‌های قبل در اولویت است.

وی همچنین با اشاره به اینکه انتقال موقت خواهران دارای فرزند زیر یک سال به شهر شیراز فقط برای تدریس در دوره ابتدایی انجام می‌شود، گفت: انتقال دانشجویان مشغول به تحصیل، تنها مشروط به داشتن حداقل هشت واحد درسی باقی‌مانده در سال جاری انجام می‌شود.



تاریخ انتشار : 5 شهریور 1392 11:44



» اخبار مرتبط:

  • مهلت شركت فرهنگيان كهگيلويه وبويراحمد درنقل وانتقالات اعلام شد
  • شرایط و اعلام نتایج نقل و انتقال معلمان
  • شيوه ثبت‌نام فرهنگيان متقاضي نقل و انتقال
  • دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود
  • معلمان کلاس ششم از امروز به مدرسه رفتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler