مشروح اخبار


» سناریوی زن جنایتکار برای قتل همسرش



 پ خودکشی

 

سناریوی زن جنایتکار برای قتل همسرش

زن جنایتکار که با صحنه سازی سعی داشت قتل همسرش را خودکشی نشان دهد پس از محاکمه در دادگاه کیفری به سه سال حبس محکوم شد.

در سال 1390، زنی در تماس با پلیس شیراز ادعا کرد همسرش خودکشی کرده است. در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل جنایت حاضر شده و با جسد مرد جوانی رو به رو شدند که با ضربات چاقو از پا در آمده بود.

ماموران در ادامه از همسر این زن به نام «ناهید» تحقیق کردند که او درباره حادثه گفت: همسرم بعد مرگ مادرش دچار مشکلات روحی و روانی شده بود. او در خانه گوشه گیر شده بود و مدام از خودکشی حرف می زد. من حرف هایش را جدی نمی گرفتم و فکر می کردم بعد از مدتی به حالت اول برگردد. اما امروز از آشپزخانه کاردی برداشت و چند ضربه به بدنش وارد کرد. من خواستم او را منصرف کنم اما دیر شده بود.

پس از تحقیقات محلی، جسد «مهدی» به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به تجسس های خود ادامه داند.

بررسی های ماموران نشان می داد ناهید و مهدی از مدت ها قبل با هم اختلاف داشتند و بعد از مرگ مادر مهدی اختلافات آنها شدت پیدا کرده بود.

از سوی دیگرپزشکی قانونی در گزارش خود اعلام کرد، مرد جوان قبل از مرگ دچار مسمومیت دارویی شده بود و نحوه ضربات وارد شده به بدنش خودزنی نمی باشد.

با افشای این موضوع زن جوان باردیگر تحت بازجویی قرار گرفت که سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد.

پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

هفته گذشته متهم به ریاست قاضی عرفانی زاده و با حضور چهارمستشار خود- فارسی، رستگاری، مظفر و خسروانی- پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست، افزود: با توجه به فوت اولیای دم مقتول و رضایت فرزندانش ناهید از جنبه عمومی جرم محاکمه می شود.

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به ناهید از او خواست از خود دفاع کند. زن جوان هم پس از قرار گرفتن در جایگاه متهم گفت: من و همسرم با هم اختلاف زیادی داشتیم. این اختلاف همزمان با به دنیا آمدن آخرین فرزندمان بالا گرفت. پس از تولد فرزندمان ، مادرشوهرم جان باخت و مهدی مدعی بود این نوزاد نحس است. این حرف ها زندگی مان را سیاه کرده بود. روز حادثه به مهدی گفتم بیا خودکشی کنیم. او به خاطر مشکلات روحی که پیدا کرده بود قبول کرد.

متهمه افزود: اول به او قرص دادم که همسرم قرص ها را خورد اما چند دقیقه بعد حالش بد شد. نمی دانستم چکار کنم به همین خاطر از آشپزخانه کاردی برداشته و پنج ضربه به او زدم. وقتی از مرگش مطمئن شدم با پلیس تماس گرفتم و به دروغ گفتم مهدی خودکشی کرده است.من قصد کشتن او را نداشتم اما رفتارش باعث شد این نقشه را طراحی کنم. حالا هم از کارم پشیمانم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و ناهید را به سه سال حبس محکوم کردند.(مهر)




تاریخ انتشار : 6 شهریور 1392 04:53



» اخبار مرتبط:

  • پدر مهربان قبل از مرگ قاتلش را بخشید/ 10 سال زندان مجازات پسرناخلف
  • جزئیات 2 جنایت هولناک در پایتخت به خاطر داشتن رابطه تامشروع
  • نجات مرد دو زنه از چوبه دار
  • حکم قصاص قاضی سابق دادگستری تایید شد
  • قتل مرد بیگناه سر سفره افطار
  • » اشتراک گزاری خبر