مشروح اخبار


» انتقاد تند امام جمعه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان: کاسه صبرم لبریز شده



وی در خصوص رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه هم گفت:که متاسفانه یک آدم ناکارآمد نمی گویم مریض الحال را به عنوان مسئول علوم پزشکی شهرستان منصوب کردی که این بنده خدا با خودش هم مشکل دارد چطور می تواند مشکل بقیه را حل نمایداین ممکلت جوانان متخصص ومتعهد وتوانمندی دارد چرا از آنها استفاده نمی کنی که پاسخگوی مشکلات مردم باشد.
از همه اینها بگذریم بیایم حجاب برخی از کارکنان وپزشکان در بیمارستانها ودرمانگاها

به گزارش خبرنگار راک نیوز از چاروسا؛ حودو چند ماه پیش بود که خبری تحت عنوانکاسه صبرم لبریز شده/ آمپول زنان توسط مردان تزریق می شود  که انتقاد شدید امام جمعه قلعه رئیسی بود ودر خطبه های نماز جمعه به آن اشاره کرد ولی متاسفانه بعد از مدتی صبر، دوباره این انتقاد را با زبانی تند تر ارائه نمود واین بار گفت مسئله را از وزارت خانه و بصورت مستقیم از کشور پیگیری خواهم کرد که متن کامل این سخنرانی بصورت ذیل است:

حجه الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های پایانی نماز جمعه این شهر گفت:اولا این صحبت را ابتدا جهت اطلاع می گویم که آقای نبوی زاده ؛ از اینکه آمدی چاروسا کلنگ بیمارستان ده تخت خوابی را زدی تشکر می کنیم اما با توجه به اینکه شما دیگر به خودتان زحمت ندادید تا سراغی از آن بگیرید به اطلاع شریفتان برسانم آن بیمارستان تبدیل به بستر درمانی و آلان هم تبدیل به خانه بهداشت شده است.
وی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: آقای نبوی زاده تا حالا مخصوصا در همین یکسال اخیر چندین نفر بر اثر نبود امکانات از بین رفته اند شما قطعا در عامل مرگ این عزیزان شریک هستید همانطور که اگر کسی را نجات داده اید در زنده بودن او دراجر وپاداشی شریک هستی.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه افزود: آقای دکتر امیدوارم روز قیامت جوابی برای بی توجهی هایتان نسبت به بحث درمان در این بخش برای مادران داغ فرزندان دیده وبرای فرزندان ودختران یتیم و بی بابا وبرادران داغ برادر دیده داشته باشید.
این خطیب درادامه افزود:آقای نبوی زاده چند ماه پیش بود که به شما اعلام نمودم که در این منطقه به علت کمبود نیروی کاری آمپول بانوان و دختران جوان توسط آقایان جوان 25ساله تزریق می شود.حداقل توقع این بود که این مشکل را بررسی می نمودی ولی توجه ای به این مسئله نشده است.
 وی تذکرات خود را با سوالی از آقای نبوی زاده مطرح کرد که فکر نکنم بگذاری دختر خودت را  یک  جوان مجرد مرد آن را واکسن بزند، مطمئنم که شما نمی گذارید ولی چنین کاری دارد در این بخش اتفاق می افتد.
شما بعنوان مدیر این استان و به پشتوانه خون هزارها شهید استخدام هستید چند سال هست متاسفانه سایه شما برسر علوم پزشکی استان هست ولی برای کم کاری هایتان چه جوابی دارید.
از شما چه چیزی کم می شود که یکبار در مراسمات این عزیزانی که از بین می روند بی گناه و به دلیل نبود امکانات قبل از رسیدن به دهدشت  از بین رفته اند جهت دلجویی در مراسم آنها شرکت میکردید.
وی در خصوص رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه هم گفت:که متاسفنه یک آدم ناکارآمد نمی گویم مریض الحال را به عنوان مسئول علوم پزشکی شهرستان منصوب کردی که این بنده خدا با خودش هم مشکل دارد چطور می تواند مشکل بقیه را حل نمایداین ممکلت جوانان متخصص ومتعهد وتوانمندی دارد چرا از آنها استفاده نمی کنی که پاسخگوی مشکلات مردم باشد.
از همه اینها بگذریم بیایم حجاب برخی از کارکنان وپزشکان در بیمارستانها ودرمانگاها زیبنده استانی که 1800شهید والامقام داده نیست وبا اعتقادت ورسم رسومات مردم اینجا بازی  میکنند طوری است که وارد بیمارستنانها که می شوی مانند این است که وارد آریشگاه زنانه می شوی.
من اینها را که گفتم باب وظیفه بود و باید به حال آنها فکری کرد جناب آقای نبوی زاده از شما و آقای مسویان بار دیگر می خواهم که مشکلات بهداشت ودرمان این بخش رابررسی نموده که ظلم بسیار زیادی در حق این مردم می شود و بیاید تا از این بیشتر جرم تان سنگین تر نشده و  بخاطر گناه بی توجهی  به این بخش دچار عذابهای بیشتری نشدید راحت استعفا دهید وخیال خود خدای خود ومردم را راحت کنیدهم خودتان آرامش پیدا می کنید وهم مردم.
حسن آرمند.خبرنگار راک نیوز -بخش چاروسا



تاریخ انتشار : 16 شهریور 1392 05:17



» اخبار مرتبط:

  • انتقاد شدید امام جمعه قلعه رئیسی ازمسئولین مخابرات
  • استاندار درتقسیمات بودجه ای عدالت را رعایت کنند .
  • امام جمعه قلعه رئیسی :کاسه صبرم لبریز شد/انتقادشدید از مسئولان دانشگاه علوم ...
  • نشست امام جمعه قلعه رئیسی جوانان
  • پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس 115 باشت کلنگ‌زنی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler