مشروح اخبار


» در بحث موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها همه باید به قانون تمكین كنند.



منتخب مردم كهگیلویه در مجلس نهم اظهار داشت: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی نظر دولت اجرای آن است ولی نظر مجلس بر این است كه در صورت اجرا تورم افزایش خواهد یافت كه باید با جلسات و مذاكرات فی مابین موضوع مرتفع شود.

 به گزارش راک نیوز:عضو كمیسیون كشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت : با وجود دشمنان خارجی كه همواره در كمین هستند وكشور نیازمند وحدت وهمدلی است فضاسازی درست نیست.

حجه الاسلام والمسلمین 'سید علی محمد بزرگواری ' افزود: در بحث موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها همه باید به قانون تمكین كنند.

وی با اشاره به اینكه همه قوا باید در جهت رفع مشكلات مردم گام بردارند، ادامه داد: طرح و دامن زدن به مساله گرانی و تورم از سوی هر فردی و یا هر مسوولی درست نیست.

منتخب مردم كهگیلویه در مجلس نهم اظهار داشت: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی نظر دولت اجرای آن است ولی نظر مجلس بر این است كه در صورت اجرا تورم افزایش خواهد یافت كه باید با جلسات و مذاكرات فی مابین موضوع مرتفع شود.

بزرگواری گفت : در حال حاضر مجلس بررسی بودجه سال جاری را در دستور كار خواهد داشت كه باید پس از آن موضوع اجرای فاز دوم نیز مورد بررسی قرار گیرد.

اینگونه اظهار نظرها پس از صحبت های دیروز علی لاریجانی آغاز شده .

 علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در جریان برگزاری انتخابات پس از بازدید از حوزه انتخابیه مسجد حضرت رسول‌(ص) نازی‌آباد تهران در جمع خبرنگاران اعلام كرد كه دولت می خواهد قیمت بنزین به دو هزار تومان، گاز دو برابر و قیمت گازوییل سه برابر شود كه قطعا مجلس در این موضوع حساس است زیرا این بحث تبدیل به اوج گرانی در كشور می شود.

مطرح شدن این اظهارات از سوی رییس قوه مقننه؛ واكنش رسانه های داخلی و خارجی را در پی داشت.

در این راستا جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاكید كردند:شرایط كشور اقتضا نمی كند كه یك مسوول در روز انتخابات چنین اظهارات تنش زایی را مطرح كند زیرا به نفع منافع ملی و مصلحت نظام نیست.

این نمایندگان خواستار پرهیز از هر گونه فضاسازی در شرایط فعلی شدند و تاكید كردند: همه مسئولان باید در جهت رفع مشكلات مردم و همدلی و وحدت گام بردارند.



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1391 02:23



» اخبار مرتبط:

  • چند درصداز نمایندگان یارانه می‌گیرند؟
  • عقب نشینی مجلس پس از هشدار رییس جمهور
  • اصراردولت به تورم بیشتر دامن می زند
  • دولت میخواهدقیمت ها را 4.5 برابر افزایش دهد/اقتصاددانان جلسه را ترک کردند
  • حداکثر قیمت بنزین در سال 91 اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler