Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > مدیرعامل دولت تدبیر در بانک تجارت منصوب شد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 10 فروردین 1393 15:20 |  پورتال:

. جلسه هیات مدیره بانک تجارت با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره پیشین و جدید این بانک برگزار شد و محمد ابراهیم مقدم به عنوان مدیر عامل جدید بانک تجارت معرفی شد.

 

در این جلسه سید مجتبی فهیم هاشمی به عنوان رئیس هیات مدیره و علیرضا اکبری ماسوله، سیاوش زراعتی سندیانی و سید عباس حسینی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید این بانک معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که روز شنبه نهم فروردین ماه برگزار شد، علی خورسندیان مدیر کل امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نقش بانک تجارت در پیشرفت بزرگترین طرح های اقتصادی کشور و حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی یادآورشد: طی سه دهه گذشته بانک تجارت همواره از جمله بانکهای پیشرو و با ثبات کشور بوده و اعتبار برند بانک تجارت نشان از عملکرد موفق این بانک و اعتماد والای مشتریان و سهامداران به مدیران و کارکنان آن دارد.

خورسندیان یادآور شد: تعصب و وفاداری مدیران و کارکنان بانک تجارت به اعتبار و نشان این بانک و منافع مشتریان و سهامداران ستودنی بوده و یکی از موجبات اصلی پیشرفت و سرآمدی بانک تجارت بوده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اعضاء جدید هیات مدیره بانک براساس تصمیمات مجمع سهامداران افزود: ترکیب جدید اعضای هیات مدیره بانک تجارت را نیز جمعی از مدیران کارآزموده و نواندیش شبکه بانکی کشور تشکیل می دهند و امیدواریم که روند حرکتی موفق این بانک و حضور قدرتمند آن در بخش های مختلف اقتصاد کشور را تداوم بخشند.

 

.

 

 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 10 فروردین 1393 15:20