Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > جدایی 9 پرسپولیسی از این تیم +کدام بازیکنان قرارداد دارند
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 26 فروردین 1393 17:18 |  پورتال:

در جمع پرسپولیسی‌ها نفراتی هستند که از مدت‌ها پیش تصمیم به جدایی از این تیم گرفته بودند و هم‌اکنون در حال مذاکره با تیم‌های خارجی هستند.به گزارش پایگاه خبری راک نیوز به نقل از خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس تا همین چند وقت پیش برای جدایی از این تیم لحظه‌شماری می‌کردند و دلیل آن هم نگرفتن بخشی از حق و حقوق‌شان بود اما کسب مقام دومی و وعده دایی نظر آنها را تا حد زیادی تغییر داد.

 

به دست آوردن سهمیه آسیا برای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم‌اکنون به یک افتخار بزرگ تبدیل شده و از این‌ رو آنها در وهله اول به دنبال این هستند که تمامی پول قرارداد خود با باشگاه را دریافت کنند.

 

* قول دایی به بازیکنان

بعد از تساوی بحث‌برانگیز پرسپولیس با راه‌آهن به نوعی این تیم قهرمانی لیگ را از دست داد و دایی برای اینکه تیمش جزو 3 تیم بالای جدول قرار بگیرد، خیلی با شاگردانش صحبت کرد. او بعد از بازی با راه‌آهن بارها از شاگردانش خواست در اهواز به دنبال برد باشند و اگر پیروز شوند، حتماً اول یا دوم خواهند شد.

 

پیش‌بینی دایی درست از آب درآمد و پرسپولیس به لطف پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال دوم شد. بعد از کسب این عنوان، دایی قولی به شاگردانش داد: «برای اینکه همه شما به حق و حقوق خود برسید، نهایت تلاش خود را خواهم کرد.»

 

در عوض عده‌ای از سرخپوشان هم به دایی قول دادند که در صورت دریافت حق و حقوق‌شان و ماندن او در پرسپولیس، در این تیم خواهند ماند.

 

* جدایی 6 بازیکن قطعی است

در جمع پرسپولیسی‌ها نفراتی هستند که از مدت‌ها پیش تصمیم به جدایی از این تیم گرفته بودند و هم‌اکنون در حال مذاکره با تیم‌های خارجی هستند.

 

سیدجلال حسینی با یک تیم قطری قرارداد داخلی امضا کرده است. رضا حقیقی در مقابل پیشنهاد یک تیم قطری خیلی وسوسه شده اما امیدوار است با بازی در جام جهانی راهی یک تیم اروپایی شود.

 

خلعتبری می‌داند پرسپولیس از پس پرداخت طلب عجمان امارات برنخواهد آمد و به بازگشت به این تیم فکر می‌کند. صادقیان رؤیای بازی در اروپا را در سر دارد و به هیچ‌ عنوان به ماندن در فوتبال ایران فکر نمی‌کند.

 

نوری به یک تیم آمریکایی یا تایلندی خواهد پیوست. دیگر بازیکنی که امیدوار است بعد از بازی در جام جهانی لژیونر شود، مهرداد پولادی است. همه این نفرات بازیکن آزاد به شمار می‌آیند.

 

* چند بازیکن به خاطر دایی می‌مانند؟

نیلسون، بنگر، ماهینی، دهنوی، نورمحمدی و حمیدرضا علی‌عسگری جملگی نفراتی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده است. این نفرات رابطه بسیار خوبی با دایی دارند و در صورت ماندن او در پرسپولیس و دریافت مطالبات‌شان، قطعاً سرخپوش خواهند ماند.

 

* بازیکنانی که دایی آنها را نمی‌خواهد

در جمع بازیکنان آزاد پرسپولیس هستند نفراتی که دایی علاقه‌ای به حفظ آنها ندارد. میثم حسینی، سیدمهدی سیدصالحی و فرزاد حاتمی را باید جزو نفراتی دانست که جدایی‌شان از پرسپولیس تا حدی محتمل است. احتمال اینکه دهنوی هم در این لیست قرار بگیرد، وجود دارد.

 

* چند بازیکن با باشگاه قرارداد دارند؟

فصل پیش مسئولان باشگاه پرسپولیس با تعدادی از بازیکنان قرارداد 2 و 3 ساله امضا کردند. امیر عابدزاده، محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محمدرضا عباس‌زاده با وجود قرارداد نه‌چندان زیاد مالی همچنان مجبورند در پرسپولیس بمانند چون قرارداد دارند.

 

هادی نوروزی و فرشاد احمدزاده هم که به طور قرضی به نفت تهران و تراکتورسازی رفته‌اند، باید به جمع سرخپوشان برگردند. هرچند احمدزاده هنوز دوران خدمت سربازی‌اش را در تبریز سپری می‌کند و شاید یک نیم‌فصل دیگر در آنجا بماند.

 

میلاد کمندانی و فرشاد قاسمی هم جزو نفرات جوانی هستند که با باشگاه قرارداد دارند. ضمن اینکه غلامرضا رضایی نیم‌فصل با رضایتنامه قطعی از پرسپولیس جدا شد و به فولاد رفت.

 

* لیست خرید دایی هنوز مشخص نیست

دایی قبل از اینکه به دنبال لیست خرید باشد، منتظر است تا تکلیف خودش و تعدادی از بازیکنانی که از باشگاه طلب دارند، مشخص شود. اگر همه چیز طبق خواسته‌های او پیش برود، آن‌‌وقت دنبال بازیکنان مدنظرش خواهد رفت.

 

آنچه مشخص است اینکه قاسم حدادی‌فر و محسن مسلمان از ذوب‌آهن نفراتی هستند که دایی اگر بماند، آنها را می‌خواهد. جدا از همه این مسائل، پرسپولیس اول باید مدیرعامل خود را بشناسد و بعد وارد فصل نقل ‌و انتقالات شود.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 26 فروردین 1393 17:18