Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > حذف تعرفه واردات برخی خودروها به گمرک اعلام شد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 18 اردیبهشت 1393 13:27 |  پورتال:

معاون کل سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به تصمیم جدید دولت برای حذف تعرفه واردات خودروهای هیبریدی و برقی این موضوع به گمرک ابلاغ شده و در حال اجرا است.

مهدی میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی حذف تعرفه واردات خودروهای هیبریدی و برقی اظهار کرد: صفر شدن تعرفه واردات این خودروها در کتاب قوانین و مقررات صادرات و واردات سال 1393 هم اعلام شده بود. از ابتدای امسال نیز اجرای تعرفه صفر برای این خودروها ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر این‌که از همان زمان تصویب صفر شدن تعرفه واردات این خودروها موضوع به گمرک ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر واردات و ثبت سفارش این خودروها با تعرفه صفر در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته ولی‌الله افخمی، رییس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که برای اولین بار تعرفه واردات خودروهای برقی و هیبریدی به منظور کاهش آلودگی هوا و ورود تکنولوژی‌های جدید برداشته شد.

به گفته وی واردات خودروهای برقی و هیبریدی نیازمند پرداخت سود بازرگانی نیست زیرا استفاده از این خودروها هم باعث جلوگیری از آلودگی هوا شده و هم تکنولوژی جدیدی است که به کشور وارد می‌شود.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 18 اردیبهشت 1393 13:27