Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > عزل یکی از استانداران در دولت جدید /هشدار دولت به استانداران ؛ارزیابی عملکرد را شروع کردیم
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 5 خرداد 1393 01:28 |  پورتال:

سخنگوی وزارت کشور از تغییر استاندار البرز در جلسه امشب هیئت دولت خبر داد.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، دلیل عزل استاندار البرز را نارضایتی از عملکرد وی عنوان کرد و گفت: وزارت کشور ارزیابی عملکرد استانداری‌ها را شروع کرده و در ارزیابی‌های انجام شده استاندار البرز در اجرای سیاست‌های دولت نتوانسته نظر وزارت کشور را تامین کند.

وی افزود: از این جهت بود که پس از دریافت گزارش‌های لازم جلسه‌ای با استاندار البرز گذاشتیم و از وی خواستیم تلاش بیشتری را انجام دهد و نظرات وزارت کشور را تامین کند.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: بعد از این جلسه مجددا اقدامات استانداری مورد ارزیابی قرار گرفت، اما شاخص‌های مورد نظر در تغییر برنامه‌ها مشاهده نشد و از این جهت وزارت کشور تصمیم گرفت پیشنهاد تغییر وی را به دولت ارائه کند و قرار است این موضوع در دستور کار امشب دولت قرار می‌گیرد.

 گفتنی است دقایقی پیش قائم مقام وزیر کشور از انتخاب سیدحمید طهایی به سمت استانداری استان البرز خبر داد.

حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در جلسه امشب هیات دولت سیدحمید طهایی به اتفاق آراء به عنوان استاندار جدید استان البرز منصوب و از زحمات آقای طاهری استاندار سابق تشکر و قدردانی شد.

امیری تصریح کرد: ازجمله سوابق وی می‌توان به معاون سیاسی استانداری همدان و استاندار استان‌های مرکزی، سمنان، قم و اردبیل و رئیس کمیسیون اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 5 خرداد 1393 01:28