Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار در دیشموک برگزار شد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 16 شهریور 1393 03:55 |  پورتال:

با حضورعاشقان اهل بیت/

همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار در دیشموک برگزار شد

 

همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،جمعی از مسئولان شهرستانی و نوادگان آن امامزاده جلیل القدر در دیشموک برگزار شد.

 

به گزارش راک نیوز از دهدشت، همایش بزرگداشت و تکریم امامزاده میرسالار(ع) با همکاری اوقاف و امور خیریه شهرستان وجمعی از سادات میرسالار(ع) در بقعه متبرکه امامزاده میرسالار (ع) در دیشموک برگزار شد.

عبدالنبی صمدیان در این مراسم بابیان اینکه 77امامزاده واجب التعظیم در شهرستان کهگیلویه وجود دارد،اظهار کرد: این همایش 28همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) است که به عنوان یک کارفرهنگی با هدف پاسداشت و تعظیم شعائر اسلامی، آیین ملی و مذهبی و تکریم امامزادگان در دیشموک برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کهگیلویه گفت: از لحاظ ایجاد اسکان برای زائران امامزادگان بضاعت کافی را نداریم.

صمدیان خواستار آسفالت جاده ورودی به امامزاده میرسالار(ع) شد و بیان کرد: این جاده کمتر از 2کیلومتر مسافت دارد و اگر آسفالت شود مشکلات مردم محلی و زائران برطرف می‌شود.

وی ابراز کرد: سلاله و تبار جليله امامزاده میرسالار(ع) به هفت واسطه به حضرت باب الحوائج امام موسي الكاظم (ع) هفتمين امام شيعيان می‌رسد.

صمدیان امامزادگان را قطب‌های فرهنگی و مرکز ترویج و نشر و گسترش فرهنگ قرآن و عترت خواند و عنوان کرد: معرفی بیش از پیش امامزادگان واجب التعظیم،آشنایی مردم با زندگی نامه و سیره عملی و رفتاری آنان از اهداف برگزاری این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری سادات امامزادگان این اداره آمادگی برپایی همایش در سایر بقاع متبرکه را نیز دارد و در جهت توسعه فرهنگ اهل بیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

 

 

 

این آیین که با حضور زائران و شماری از نوادگان امامزاده جلیل القدر از استان‌های خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد در دیشموک در 95کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزارشد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از کتاب" همنشینان مهتاب "با موضوع زندگی نامه و وصیت نامه سرداران و 110شهید سادات میرسالاری است باحضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار کهگیلویه،جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع) رونمایی شد و زائرسرای 20اتاقه بازیربنای 500مترمربع و اعتباری افزون بر 700میلیون ریال کلنگ زنی شد.

 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 16 شهریور 1393 03:55