Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > دنيزلي هم حرفاي استلي را زد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 16 دی 1390 05:02 |  پورتال:

مصطفی دنیزلی پس از شکست پرسپولیس برابر ملوان گفت: ما برای این بازی با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. مسیری که باید 4 ساعته طی می‌کردیم را با یکی دو ساعت تاخیر عملی کردیم و این مسئله باعث شد برنامه‌هایمان با تاخیری دو ساعته روبه‌رو شود. پس از اینکه این اتفاق افتاد دیگر زمان برای تغییر برنامه نداشتیم.

دنیزلی درباره این شکست گفت: من تازه به پرسپولیس آمده‌ام و تازه کارمان را آغاز کرده‌ایم. مشخص بود که با این شرایط نمی‌توانیم ملوان را شکست دهیم. برای اینکه به تیمی ایده‌آل و آن چیزی که مدنظرم است، برسم به 5 هفته وقت نیاز دارم. ملوان برای این بازی بهتر از ما بود و انگیزه بیشتری داشت. فقط با یک پنالتی می‌توانستیم نتیجه را عوض کنیم که این پنالتی هم از شانس‌مان گل نشد و به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم.

وی افزود: جا برای کار زیاد داریم. بازیکنان من برابر ملوان تلاش زیادی کردند اما تلاش‌ آن‌ها کافی نبود. این بازی نشان داد که ما هنوز خیلی جای کار داریم و باید زیاد کار کنیم.16 بازی دیگر در پیش داریم و باید برای آنچه می‌خواهیم برسیم، همه چیز را امتحان کنیم. 8 تیم دیگر جلوی ما هستند. آنچه مسلم است باید خیلی بیشتر کار کنیم و مطمئنا می‌توانیم در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری انجام دهیم و به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم.

سرمربی 61 ساله پرسپولیس در ادامه درباره بازیکنان جدیدی که پرسپولیس جذب کرده گفت: می‌خواستم یکی، دو تغییر داشته باشیم. ما با جدایی حقیقی نیاز به یک دروازه‌بان جدید داشتیم که حسین هوشیار را به تیم آوردیم. مهدوی‌کیا را هم گرفتیم که بازیکنان از تجربیات او استفاده کنند.

 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 16 دی 1390 05:02